عاقبت خیانت به همسر ؛جریمه نقدی+خودکشی

0
736

عاقبت خیانت به همسر ؛جریمه نقدی+خودکشیکالاسودا- متاسفانه نفوذ تکنولوژی در زندگی روزمره همیشه نتایجی مثبت در پی ندارد.گاهی استفاده نادرست از فناوری منجر به رخدادهای بسیار غم انگیزی می شود. یکی از شناخته شده ترین وب سایت هایی که با کمک فناوری به تخریب روابط خانواده های سالم می پرد ازد «اشلی مدیسون»نام دارد.
این سایت که هدفی جز ترویج روابط خارج از عرف و ضربه زدن به نظام خانواده ها ندارد در سال 2015 مورد هجوم هکرها قرار گرفت و لو رفتن اطلاعات هزاران کاربرش منجر به اتفاقاتی غم انگیز مثل خودکشی برخی از اعضا شد. اکنون باز هم موج بزرگ دیگری از شکایات کاربران آنلاین و خانواده های آنان پای مدیران وب سایت را به دادگاه کشانده است.
بر اساس حکم اولیه در صورتی که هر یک از کاربران سایت به سبب عضویت مشکلات فردی و اجتماعی یا بی حرمتی را تجربه کرده باشند تا سقف 35 هزار دلار غرامت دریافت می کنند. از سوی دیگر این وب سایت موظف است 11.2 میلیون دلار غرامت پرداخت کند . به نظر می رسد عاقبت خیانت به همسر بسیار سنگین تر از حد تصور است. خواه مجازی باشد، خواه حقیقی. نظر شما چیست ؟آیا افراد خیانتکار با این نوع جریمه ها تنبیه می شوند؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها