علی بابا و 940 میلیون کاربر تنسنت

0
646

علی بابا و 940 میلیون کاربر تنسنت

کالاسودا-رقابت بین غول های رسانه ای جهان همیشه گرم است. این بار نوبت به علی بابا و تنسنت رسیده که زورآزمایی کنند.قرار است tencent  بزرگ ترین شبکه اینترنتی جهان را به چین بفرستد.این حرکت بی ترید به چالش کشیدن Alibaba’s Alipay است.

سرویس رسانه ای اینترنتی شرکت تنسنت در حال حاضر 940 میلیون کاربر فعال ماهانه و  600 میلیون کاربر کلی دارد. اکنون با عبور این سرویس از مرز قاره اروپا و حضور در آسیا ، می توان انتظار داشت تعداد کاربران رشدی قابل ملاحظه را تجربه کرده و به عبارتی دیگر بازار رقابت بین دو شرکت گرم تر از گذشته شود.

اما اهداف تنسنت از این سرمایه گذاری عظیم صرفا در رقابت با علی بابا خلاصه نمی شود، بلکه اهداف بلند مدت تری را نیز در بر می گیرد. برای مثال یکی از افق های مهم این غول مجازی ، به دست آوردن دل مخاطبان میلیونی چینی است که گردشگر هستند و در حین سفرهای اروپایی خود از خرده فروشی های آنلاین نیز استفاده می کنند.

در حال حاضر علیرغم این که کارت های خرید الکترونیک برای گردشگران وجود دارد، باز هم کم تعداد نیستند چینی هایی که در حین خرید های آنلاین با مشکلاتی مواجه می شوند. اکنون باید دید این رقابت در نهایت به کجا ختم خواهد شد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها