لیست گوشی های سامسونگ دریافت کننده اندروید پای منتشر شد

0
646
لیست گوشی های سامسونگ

اندروید پای چندین تغییر جالب را به چهارچوب اندروید و رابط کاری و تجربه کاربر افزوده است و برندهای تکنولوژی تولیدکننده گوشی سعی می کنند که این اندروید را برای گوشی های خود عرضه کنند.

سامسونگ نیز لیست آخرین گوشی هایی که قرار است این اندروید را دریافت کنند منتشر کرده است. تجربه کلی استفاده از پای بسیار متفاوت تر از اوریو است و کاربران این گوشی ها را خوشحال خواهد کرد. اندروید پای در حال پایدار و بتا برای چند دستگاه عرضه شده است.

رابط کاربری جدید در کنار سیستم عامل جدید

 اما سامسونگ قصد دارد که در سال 2019 به صورت جدی تری به این مقوله بپردازد و علاوه بر اندروید جدید رابط کاربری جدید خود به نام one UI را نیز در اختیار کاربران بگذارد که از ویژگی هایی مانند تم تیره، ژست های حرکتی، بازطراحی کامل و استفاده از گوشی با یک دست ظاهر مینیمالیستی، تعامل بصری بیشتر با محتوا و همین‌طور تمرکز روی آنچه نمایشگر نشان می دهد برخوردار است. سامسونگ برای برجسته کردن تغییرات رابط کاربری، حتی نام آن را تغییر داده است. در حقیقت این همان رابط اکسپرینس 10 است که اکنون با نام جدیدی منتشر می شود.

گوشی سامسونگ

کدام گوشی ها به روز رسانی جدید را دریافت خواهند کرد؟

در این لیست پرچمداران مانند S9، S9 plus، Note 9، S8 و S8 plus و note 8 در اولویت دریافت این به روز رسانی قرار دارند که در ماه جاری و آینده این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد. همچنین میان رده هایی مانند A7-A9 و گوشی های جدید سری J نیز در این لیست قرار دادند که در ماه مارس این به روز رسانی را به ترتیب دریافت خواهند کرد.

از مهم ترین ویژگی هایی که گوشی با ارتقا به اندروید 9 آن را به دست خواهند آورد می توان به ویژگی های جدیدی اشاره کرد که به طور آزمایشی برای برخی از گوشی ‌های هوشمند اندرویدی قابل دسترسی قرار گرفته ‌است، ویژگی هایی مانند بهبود رابط کاربری، قابلیت digital wellbeing یا سلامت دیجیتال، باتری انطباقی، روشنایی خودکار و تطبیقی با نور محیط و چرخش صفحه به ‌صورت دستی در این گوشی ها به زودی عرضه خواهد شد.

سامسونگ چندین ویژگی جدید را نیز در این آپدیت تائید کرده است که شامل 157 ایموجی جدید شامل کیک خامه ای و حیواناتی چون لاما و خرس تدی بیر و … است. همچنین کاربران می توانند از ویژگی Battery Adaptive  و پشتیبانی از برنامه ها و اسلایدها نیز پشتیبانی کنند. انتظار داریم که در این به روز رسانی با تغییرات چشمگیر در زمینه رابط‌ کاربری مواجه شویم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها