آموزش قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

0
9783
آموزش قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

چندی پیش می توانستید لینک تلگرام خود را برای ارتباط بیشتر با کاربران در بیو ی اینستاگرام خود قرار دهید. اما اینستاگرام این کار را شاید به دلایل رقابتی حذف کرده است. طبیعتا وقتی سرویس پیام‌ رسانی نظیر تلگرام رشد حیرت ‌انگیزی پیدا می‌کند و تبدیل به رقیبی قدرتمند برای سرویس پیام ‌رسان واتس‌ اپ می ‌شود، فیس ‌بوک به عنوان مالک اینستاگرام و واتس آپ تصمیم می‌ گیرد حداقل محلی برای تبلیغ این پیام‌ رسان نباشد. اما می توانید با روش هایی این کار را انجام دهید و لینک تلگرام در اینستاگرام خود قرار دهید که در ادامه آن را برای شما شرح خواهیم داد.

قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام با استفاده از t.me

می توانید به جای عبارت Telegram.me از tlgrm.me استفاده کنید. یعنی اگر یوزر شما در تلگرام username است، باید به صورت زیر لینک را وارد کنید.

tlgrm.me/username

همچنین می توانید از لینک کوتاه تر ادرس تلگرام در قسمت website در Edit profile اینستاگرام استفاده کنید. در پروفایل خود به جای استفاده از آدرس اصلی تلگرام از آدرس کوتاه تلگرام استفاده نمایید. در اخرین به روز رسانی با توجه به  اینکه آدرس tlgrm.me غیرفعال شده است و باید از t.me استفاده کنید.

http://t.me/YourUsername

قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام با استفاده از t.me

استفاده از کوتاه کننده لینک

  • ابتدا با زدن روی گزینه ادیت پروفایل وارد صفحه بعدی می شوید.
  • در اینجا میتوانید عکس پروفایل، نام، نام کاربری، متن مربوط به بیوگرافی اینستاگرام و سایر گزینه ها رو ویرایش کنید.
  • برای قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام باید از کادر “website” استفاده کنید.

استفاده از کوتاه کننده لینک

می توانید با استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک متفاوتی مانند ytre.ir و … آیدی تلگرام خود را کوتاه کرده و در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید. بعد از ذخیره کردن خواهید دید که همانند قبل آیدی تلگرام در صفحه اینستاگرام شما قرار میگیرد. بنابراین اگر روش t.me جواب نداد، می توانید از این روش مفید استفاده کنید.

سرویس های کوتاه کننده لینک متفاوتی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها