معرفی یک سپر جادویی ضد جعل

0
509

معرفی یک سپر جادویی ضد جعلکالاسودا- پیشرفت تکنولوژی روند رشد و پیشرفت بسیاری از فعالیت های روزمره را نیز افزایش دادده است، با این وجود،همین تکنولوژی می تواند از جهاتی مخرب باشد. این روزها،بازار جاعلان و سوء استفاده کنندگان از انواع کارت های اعتباری داغ است. اما اگر قرار باشد،اعتبار یک کارت اعتباری یا کارت شناسایی هوشمند را حدس بزنیم، چه راهی پیش روی ما قرار دارد؟
یکی از ساده ترین راه ها برای حل این مشکل استفاده از تکنولوژی روز است. درواقع می توان با کمک فناوری،مطمئن شد کارت اعتباری اصلی است یا تقلبی . Square Register نام یک سپر جادویی هوشمند و ضدجعل است که با نصب روی انواع تلفن همراه یا تبلت، به مدیریت استانداردهای جیب شما می پردازد.
این نرم افزار در هر دو سیستم عامل اندروید و ios کاربرد دارد. تنها کافیست کاربر کارت اعتباری مورد نظر را در کنار تلفن همراه خود قرار دهد سپس، از طریق اسکن تصویر کارت به سرعت به صحت یا عدم صحت آن پی ببرد. بر اساس آزمون های اولیه این اپلیکیشن قادر است صحت انواع کارت های معتبر شامل American Express، Discover، Master Card یا Visa را با 2.5 درصد ضریب خطا مشخص کند.این رکورد در نوع خود بی نظیر است

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها