مهندسین سابق اینستاگرام دوربین ساختند

0
380
مهندسین سابق اینستاگرام دوربین ساختند|کالاسودا

مهندسین سابق اینستاگرام دوربین ساختند|کالاسوداکالاسودا – هنگامی که دو مهندس پیشین اینستاگرام گرد هم آمده و دوربینی می سازند، باید به توانایی های انها و ویژگی های این دوربین بسیار اعتماد کرد.

این دوربین 360 درجه که Rylo نام دارد، توسط دو مهندس سابق اینستاگرام ساخته شده و طی همین هفته پس از 2 سال توسعه و بررسی معرفی رسمی می شود. در نگاه اول به این گوشی که در جیب جا می گیرد به این نتیجه میرسیم که تفاوت انچنانی با دیگر دوربین های 360 درجه ندارد. توانایی عکسبرداری با 18 مگاپیکسل و ضبط ویدئوی 4K تمام چیزی است که از این دوربین 499 دلاری می بینیم.

 اما در حقیقت مزیت این دوربین هنگامی آشکار میشود که ان را به دوربین آیفون متصل کرده و با اپلیکیشن ان را هماهنگ کنیم ( شرکت اعلام کرده که در حال کار بر روی نسخه اندروید نیز می باشد). با اتصال این دوربین به گوشی میتوانید فیلمهای خود را به راحتی به گوشی منتقل کرده و پس از ذخیره مستقیما بر روی انها تغییرات اعمال شده را بگمارید. این دوربین ویژگی ای به نام follow دارد که هر قسمتی از فیلم خود را که می خواهید انتخاب کرده و روی آن تغییرات اعمال کنید.

 ویژگی frontback نیز ویژگی ای است که همزمان تعدادی تصویر پشت سر هم از انچه پشت و جلوی دوربین است میگیرد. یکی از بهترین مشخصه های این دوربین بخش points است که به شما اجازه میدهد تصاویری عالی با ضربه زدن به هر قسمت از ویدئوی گرفته شده داشته باشید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها