مواظب باشید حین بازی آنلاین کلاه سرتان نرود!

0
408

کالاسودا_مواظب باشید در هنگام بازی آنلاین کلاه سرتان نرودف این هشداری است که می توان به بسیاری از علاقه مندان به بازی داد.

این که بگوییم مواظب باشد کلاه سرتان نرود چندان عجیب نیست وقتی که بدانیم اغلب بازیکنان بازی آنلاین روزانه با حجم زیادی از مخاطرات و مشکلات رو به رو می شوند.

اما اگر قرار است به واژه  مواظب باشید دقت کنید و واقعا مواظب باشید که سرتان کلاه نرود، بهتر است از پایه ماجرا را در نظر بگیرید. یکی از راه‌های استفاده از بازی‌های آنلاین چندنفره، پلت‌فرم استیم است. استیم (Steam) یک سکوی توزیع دیجیتال است که برای بازی ویدئویی چندنفره و مدیریت حقوق دیجیتال توسط شرکت والو توسعه یافته است.

اما پیش از این که مواظب باشید بهتر است بدانید که  این پلت‌فرم برای توزیع بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های مرتبط آنلاین استفاده می‌شود؛ به صورتی که داده‌های مرتبط با آن‌ها توسط بازی‌سازان یا توسعه‌دهندگان مستقل کوچک‌تر به خانه‌های نرم‌افزار بزرگتر به اشتراک گذاشته می‌شود.

یکی از موضوعاتی که باید به شدت مواظب باشید دچارش نشوید موضوع کلاهبرداری با روش خرید است. این کلاهبرداری به این صورت است که شخص کلاهبردار از شما درخواست خرید یا معاوضه یک آیتم با آیتمی که اصلا متعلق به وی نیست می‌کند؛ در این روش گاهی کلاهبرداران با درج پیوند اکانت‌های پرارزش و حرفه‌ای که آیتم‌های باارزشی دارند، در اکانت خود ادعای مالکیت آن اکانت‌ها را در جهت ایجاد اعتماد شما دارند.

بنابراین باید به شدت مواظب باشید که کلاهبرداران در این روش پس از دریافت آیتم مورد نظر شما را حذف خواهند کرد و هیچ آیتمی به شما نخواهند داد. بنابراین هرگز نباید به پیوند اکانت دیگر اشخاص اعتماد کنید.

اما یک روش خطر ناک تر هم وجود دارد. باید مواظب باشید که کلاهبرداران  هویت شما را جعل نکنند. در این روش، کلاهبرداران به صورت دقیق و با جزئیات کامل اکانت استیم یک کاربر مشهور و یا یکی از دوستان صمیمی شما که در لیست پروفایل استیم شماست را ایجاد می‌کنند؛ آن‌ها با این روش شما را فریب داده و آیتم‌های شما را به سرقت می‌برند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید