میان رده جدید ال جی در لباس پرچمدار شگفتی ساز می شود

0
850
میان رده جدید ال جی در لباس پرچمدار شگفتی ساز می شود

میان رده جدید ال جی در لباس پرچمدار شگفتی ساز می شودکالاسودا- میان رده جدید ال جی در لباس پرچمدار ظاهر می شود. ال جی این روز ها شرایط خوبی را تجربه نمی کند و این کمپانی کره ایی تلاش بسیاری را انجام می دهد تا به سرنوشت اچ تی سی و سونی دچار نشود، از این رو این برند کره ایی قصد دارد میان رده جدید ال جی را با ویژگی های منحصر به فرد روانه بازار کند.

طراحی میان رده جدید ال جی چگونه خواهد بود؟

طراحی میان رده جدید ال جی بسیار شبیه به گوشی موبایل ال جی جی 7 است و بدون شک کاربران با یک گوشی میان رده اما با ظاهری فوق العاده رو به رو خواهند شد. البته در این میان یک سوال وجود دارد. با توجه به اخبار موجود پیرامون این برند قدرتمند به نظر می رسید گوشی هوشمند ال جی جی 7 فیت با این ظاهر روانه بازار فروش شود، حال باید دید ال جی چه تدابیری در این زمینه اندیشیده است، آیا ال جی قصد دارد دو میان رده با یک ظاهر روانه بازار کند یا در برخی از بازار ها میان رده خود را با نام ال جی Q9 روانه بازار فروش کند.

در این تصویر میان رده جدید ال جی دارای بریدگی صفحه نمایش است که این روز ها به بخش جدا نشدنی گوشی های موبایل تبدیل شده است. با توجه به اخبار موجود میان رده جدید ال جی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با نسبت تصویر 19 به 9 است. ال جی  برای این میان رده حسگر اثر انگشت را در قاب پشتی در نظر گرفته است.میان رده جدید ال جی در لباس پرچمدار شگفتی ساز می شود

میان رده ال جی Q9 با چه مشخصاتی روانه بازار فروش می شود؟

مدتی پیش برخی مشخصات این گوشی هوشمند فاش شد و طبق اخبار منتشر شده این گوشی موبایل با پردازنده اسنپدراگون 660 روانه بازار فروش خواهد شد. این گوشی هوشمند در دو نسخه به فروش خواهد رسید و حافظه های داخلی 64 و 32 گیگابایت در کنار رم نرم افزاری چهار گیگابایت روانه بازار خواهد شد. این گوشی موبایل با اندروید 8.1 روانه بازار فروش خواهد شد و ال جی برای این گوشی هوشمند 6.1 اینچی باتری 3550 میلی آمپری را در نظر گرفته است. باتری در نظر گرفته شده به نظر می رسد به یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند تبدیل شود، در سال های اخیر بسیاری از میان رده های این برند کهنه کار با مشکل باتری رو به رو بوده اند و به نظر می رسد ال جی قصد دارد در نسل جدید از میان رده های خود این ضعف را برطرف کند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها