فورد یک شرکت به اشتراک گذاری اسکوتر برقی خرید

0
691
فورد یک شرکت به اشتراک گذاری اسکوتر برقی خرید

فورد یک شرکت به اشتراک گذاری اسکوتر برقی خرید

کالاسودا – تعدادی زیادی شرکت به اشتراک گذاری اسکوتر در چندین بازار از جمله ایالت متحده آمریکا وجود دارد. برخی از سرویس های تاکسیرانی آنلاین نیز به سرویس خود کرایه اسکوترهای برقی را اضافه کرده اند.

نام این شرکت به اشتراک گذاری اسکوتر برقی چیست؟

استفاده از اسکوترهای برقی نوع جدیدی از حمل و نقل است که بسیار محبوب شده است. اسکوترهای برقی با آلایندگی کمی که دارند می توانند در شهرهای بزرگ و پرجمعیت هم معضل ترافیک را رفع کرده و هم اینکه به کاهش آلودگی هوا کمک کنند. به همین جای شگفتی ندارد که فورد نیز به مجموعه شرکت هایی پیوسته است که خواهان قدم برداشتن در این بازار است. این شرکت خودروساز یک استارت آپ به اشتراک گذاری خودروی برقی را از آن خود کرده است. این شرکت اعلام کرد که خرید استارت آپ Spin را نهایی کرده است.

پیش از این نیز شایعه ای مبنی بر خرید spin از سوی فورد مطرح شده بود و اکنون این شایعه به واقعیت پیوسته است. فورد تائید کرده است که اکنون مالک اسپین است اما جزئیات مالی این معامله را افشا نکرده است.فورد یک شرکت به اشتراک گذاری اسکوتر برقی خرید

اسپین سرویس به اشتراک گذاری اسکوتر الکتریکی را در 13 شهر و دانشگاه در ایالات متحده آمریکا اجرا می کند. هزینه استفاده از این سرویس 1 دلار و هر دقیقه پس از آن 15 سنت است و تا پایان انتهای سفر با اسکوتر هزینه آن حساب می شود.

تجارت مستقل اسپین زیر چتر فورد

اسپین فعالیت خود را دیترویت اغاز کرده بود و اکنون تحت مالکیت فورد در نظر دارد طی 18 ماه آینده، خدمات خود را در 100 شهر دیگر نیز گسترش دهد. اسپین تائید کرده است که همچنان به عنوان یک تجارت مستقل زیر چتر فورد به کار خود ادامه می دهد و بخش تحرک هوشمند این شرکت نیز که در پی استراتژی متحرک سازی فراتر از خودروهاست نیز همچنان به کار خود ادامه می دهد.

فورد با کسب این استارت آپ، توانسته به منبع مهمی دست پیدا کند، چرا که تیم طراحان، مهندسان، اپراتورها، وکلا و سیاست گزاران این استارت آپ می توانند ارزش افزوده زیادی برای شرکت فورد ایجاد کنند.  پیش از این نیز بایدو و فورد برای توسعه خودروی خودران در چین همکاری می کنند. بایدو و فورد هفته گذشته طی یک پروژه دو ساله، آزمایش خودروهای نقلیه خودران در جاده های چین را در میان انبوه شرکت های خودروساز رقیب و شرکتهای آنلاین مسافربری آغاز کردند. فورد با حرکت در مسیر خودروهای خودران و خرید شرکت اسکوترهای برقی در پی کسب مشتریان بیشتر در این حوزه هستند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها