نمایشگرشارپ درجه یک شد

0
299

نمایشگرشارپ درجه یک شد

کالاسودا_شارپ در حال کار روی تلفن همراهی است که نمایشگری منحصر به فرد دارد. صفحه نمایشی که کار بر روی آن از سال ۲۰۱۴ آغاز شده و اکنون به بهره برداری عمومی رسیده است.

اگر جزو متولدین دهه های ۵۰ و ۶۰ شمسی باشید نام شارپ برای شما ناشناخته نیست. حدود ۲ دهه پیش محصولات متنوع این برند فناوری برای اغلب خانواده ها آشنا بودند.برخی تلویزیون های شارپ  داشتند و برخی دیگر هم دستگاه های پخش ویدئو. اما به مرور زمان و طی سال های بعد روند استفاده از محصولات این شرکت کاهش پیدا کرد.

به شکلی که نام های دیگری مثل سامسونگ و ال جی جایگزین نام شارپ شد. اما به نظر می رسد شارپ قصد دارد یک بازگشت پرشکوه رقم زده و با نسل جدیدی از تلفن های همراه مخاطبان را شگفت زده کند.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ تلفن همراه آکیوس را روانه بازار کرد. این گوشی هوشمند به سرعت مورد توجه قرار گرفت و محبوب شد. اکنون این شرکت  قصد دارد موبایل تازه ای را با نمایشگر فراگیر به نام Aquos S2 به بازار ارائه کند. رونمایی از این گوشی روز سه شنبه هفته آینده در پکن انجام می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های این تلفن همراه برخورداری از نمایشگر بزرگ،عریض و خمیده است.بر اساس اطلاعات اولیه، این نمایشگر ۵.۵ اینچی دقت و حساسیتی بسیار بالا دارد.دقتی  که برابر با ۱۰۸۰ در ۲۰۴۰ پیکسل است. بلندگوهای پیشرفته و دوربین قدرتمند سلفی از دیگر امکانات Aquos S2 اعلام شده است.

این تلفن همراه دارای یک رم ۶ گیگابایتی است و از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ویدئویی ۱۰۸۰ پیکسلی و قابلیت نصب دو سیم کارت نیز استفاده می کند.

حسگر اثرانگشت این گوشی هوشمند مانند اکثر گوشی های پیشرفته امروزی در بخش تحتانی نمایشگر آن قرار دارد و احتمالا پردازنده اصلی آن از تولیدات شرکت کوالکوم خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها