هزینه رومینگ زائران هم بازگردانده می شود؟

0
124

پس از بازگشت ۲۶ میلیارد تومان هزینه اینترنت به زائران حالا احتمال دارد هزینه رومینگ هم به آن ها بازگردد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، دبیر ستاد اربعین گفته که کمیته ای به نام کمیته فناوری ارتباطات در کنار دیگر کمیته های ستاد اربعین در آینده تشکیل می شود تا مسائل مربوط به ارتباطات زائران اربعین را پیگیری کند.

طبق اعلام احمد محمدی فر، نه تنها هزینه رومینگ زائران کربلا در ایام اربعین زیاد بود بلکه در برقراری ارتباط هم مشکل وجود داشت و مشکلات در برقراری ارتباط بسیار جدی بود.

او تاکید کرده که امسال موضوع هزینه هایی که به زائران تحمیل شد را از وزارت ارتباطات حتماً دنبال می کنیم تا زائران ضررهایی را از این بابت متحمل نشوند. در سال آینده هم در کنار ۱۴ کمیته ستاد مرکزی اربعین، حتماً کمیته پانزدهم کمیته ارتباطات خواهد بود.

این در حالی است که محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته گذشته در توئیتی با هشتگ #حق‌الناس نوشت: الوعده وفا! از فردا شب بازگشت هزینه‌های اینترنت کاربران در ایام اربعین که آزاد استفاده کرده بودند آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: ممنون از همراه اول و ایرانسل که با هماهنگی سهامداران عمده‌اشان این ۲۶ میلیارد تومان را به مردم پرداخت می‌کنند و با پیامک به آنها اطلاع می‌دهند!

این اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حالی بود که زائران اربعین حسینی نسبت به هزینه اینترنت اعمالی از سوی اپراتورهای تلفن همراه ایران شکایت داشتند. در واکنش به این شکایت، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از این هم در توئیتی نوشت بود که با توجه به اعتراض زائران اربعین نسبت به هزینه‌های بالای اینترنت آزاد، احتمال محاسبه دیتای مصرفی به صورت بسته‌های اپراتورها وجود دارد.

آذری جهرمی همچنین نوشت که خدمت به زوار اربعین شرف ماست.

وی تاکید کرد که دیشب با ۳۰ زائر درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم، گلایه اصلی اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است.

او اعلام کرد که از اپراتورها می‌خواهم با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذشده را به زوار بازگردانند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها