هواوی در ساخت گوشی تاشو از سامسونگ جلو می زند؟

0
1820

کالاسودا – شرکت هواوی در تلاش است تا اولین گوشی هوشمند تاشوی جهان را در سال ۲۰۱۹ پیش از سامسونگ عرضه کند.

به نظر می رسد که سال آینده سال عرضه گوشی های هوشمند تاشو باشد. بر اساس گزارش هواوی سومین سازنده گوشی های هوشمند دنیا و بر طبق نظر نیکی آسیان، این شرکت برنامه دارد که سامسونگ را در زمینه ارائه اولین گوشی تاشوی دنیا پشت سر گذارد.

گوشی های تاشو که می تواند در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه شود، از یک نمایشگر انعطاف پذیر OLED ساخته شده توسط گروه تکنولوژی BOE چین استفاده خواهد کرد. با وجود اینکه گفته شده که تکنولوژی اسکرین BOE در خود دستگاه های سامسونگ نیز مورد استفاده واقع خواهد شد، اما ظاهرا هواوی روند ساخت گوشی خود را با توجه به رقیب متوقف نکرده و قصد دارد اولین برندی باشد که به عنوان یک نوآوری گوشی تاشوی خود را به دنیا عرضه کند و در این راه از سامسونگ پیشی گرفته و نام اولین گوشی تاشوی دنیا  را به اسم خود تمام کند.

بر طبق گزارش وال استریت ژورنال انتظار می رود که برنامه سامسونگ برای تولید گوشی های تاشو از سال آینده به  طور جدی آغاز شود و گوشی خود را در سال ۲۰۱۹ به بازار بفرستد. گوشی های هوشمند هوآوی اما فعلا در واحد های ۳۰ هزار تایی با حجم کم تولید میشوند. این احتمالا به دلیل این است که هواوی می خواهد آزمون و خطا را در این زمینه تجربه کند و در صورت نقص آن را اصلاح و سپس به تعداد انبوه برساند.

با اینکه برنامه ریزی هواوی برای این کار تعداد محدودی است، بعید است که هواوی بخواهد اولین تلفن همراه قابل انعطاف خود را برای جایگزینی با گوشی های گلکسی اندرویدی خود عرضه کند. در عوض این شرکت امیدوار است که آن را در کنار دیگر گوشی ها عرضه کند.

شاید سامسونگ نیز با عرضه گوشی مخصوص گیم خود، نیز گوشی های تاشو خود را نیز همزمان عرضه کند.

هواوی قصد دارد در این راه اولین باشد و خود را به عنوان یک برند نوآور نشان دهد. فراتر از برنامه و جاه طلبی هواوی در این زمینه برای شکست دادن سامسونگ در بازار، هیچ جزئیات دیگری در مورد این گوشی قابل انعطاف در حال حاضر وجود ندارد.

در مقابل سامسونگ جزئیاتی را در مورد گوشی هوشمند تاشوی خود منتشر کرده است که ۷ اینچ بوده و اندازه یک کیف پول جیبی است. این گوشی در هنگام تاشدن دارای ویژگی نوار نمایش کوچک است و دوربین در جلو واقع شده است. بر طبق گزارش نیکی آسیان، گوشی های تاشوی سامسونگ ضخیم تر از آیفون ۸ یا آیفون ۸ پلاس نیستند و در صورت باز شدن اندازه ای همانند یک صفحه نمایش ۷.۳ اینچی خواهند داشت. گزارش ها نشان می دهد که قیمت این تلفن همراه با قیمت بالقوه ۱۵۰۰ – ۲۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها