هوش مصنوعی ارتش آمریکا را قدرتمند تر از همیشه کرد

0
4556
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-07-02 17:09:55Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
Iکالاسودا_هوش مصنوعی وارد ارتش آمریکا شد و این کشور را از همیشه قدرتمند تر کرد. درواقع می توان انتظار داشت که هوش مصنوعی بتواند رکورد قدرت ارتش آمریکا را ارتقا دهد.

این روزها هوش مصنوعی در بسیاری از حوزه های زندگی نقش دارند. از حوزه های پزشکی و درمانی گرفته تا نظامی و صنعتی.

اما به نظر می رسد ارتش آمریکا یکی از نخستین ارتش های جهان است که برای نیروی نظامی خود نیز از هوش مصنوعی استفاده می کند.

درواقع ارتش آمریکا، اخیراً برای تسریع در انجام این کار از هوش مصنوعی کمک گرفته‌شده و نرم‌افزار تهیه‌شده توسط کمپانی Uptake Technologies در شیکاگو بر اساس یادگیری ماشین، قادر به پیش‌بینی زمان تعمیر قطعات نصب‌شده روی تجهیزات نظامی شده است.

جالب است بدانید که این نرم‌افزار موفق شده در کنار شناسایی و یادآوری وسایل نقلیه نیاز به تعمیر، دردسر بزرگ بخش مکانیک ارتش را نیز مرتفع سازد.

اما این هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟ در فاز اول سنسورهایی داخل تانک‌های جنگی موسوم به Bradley M2A3s تعبیه‌شده که درجه حرارت و میزان دور بر دقیقه را هنگام سرعت دورانی به نرم‌افزار منتقل می‌کند. این کاریست که یادگیری ماشینی انجام می‌دهد.

درواقع کاری که یادگیری ماشینی انجام می دهد، مقایسه دیتای یک موتور سرحال با موتور در حال خراب شدن است. سیگنال‌ها تولید فیدبک کرده و به مهندس مربوطه هشدار زمان تعمیر را می‌دهد.

در حال حاضر کمپانی مذکور سرویسی مشابه را با بوئینگ، کاترپیلار و … راه‌اندازی کرده و جواب گرفته است و به همین خاطر با پنتاگون نیز قرارداد ۱ میلیون دلاری بسته تا بتواند سرویس مذکور را به صنایع نظامی ارائه کند.

همزمان با تست موفقیت‌آمیز روی تانک‌های برادلی، به گفته سرهنگ کریس کانلی، به‌زودی این سرویس روی سایر ادوات نظامی نیز بکار گرفته می‌شود.

نیروی نظامی کشور ایالات متحده آمریکا است که از پنج شاخه اصلی؛ نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی، سپاه تفنگداران دریایی و گارد تشکیل می‌شود. نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا بزرگترین نیروی‌های نظامی در جهان می‌باشد. شگل‌گیری آن به جنگ‌های استقلال آمریکا از بریتانیای کبیر (۱۷۷۵) بازمی‌گردد. این نیرو تاکنون در جنگ‌های بزرگ و مهمی چون جنگ جهانی دوم، جنگ ویتنام، جنگ کره، جنگ عراق و افغانستان حضور داشته‌ است.

ریاست این نیرو بر عهده رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان فرمانده کل قوا است که از طریق وزارت دفاع سیاست‌های نظامی کشور تعیین می‌کند. وزارت دفاع یکی از بخش‌های دولت فدرال است که وزیر دفاع رهبری آن را بر عهده دارد.

نیروهای مسلح آمریکا بزرگترین نیروهای نظامی جهان از نظر تعداد پرسنل نظامی است و نیروهای خود را از بین افراد داوطلب جذب می‌کند. سربازگیری اجباری هرچند در گذشته چندین بار انجام شده اما از سال ۱۹۷۲ سابقه نداشته‌ است. هزینه این نیروها در سال ۲۰۱۱ حدود ۵۵۰ میلیارد دلار بوده که اولین هزینه در بین کل کشورها تقریباً معادل ۴۳ درصد کل هزینه‌های نظامی دنیا و یازدهمین از نظر نسبت هزینه نظامی به تولید ناخالص داخلی در بین کشورهای جهان با ۴٫۹ درصد کل تولید ناخالص داخلی آمریکاست.