هیوندای 2017 گزینه ای درجه یک برای خودروبازهای حرفه ای

0
405
هیوندای 2017 گزینه ای درجه یک برای خودروبازهای حرفه ای|کالاسودا

هیوندای 2017 گزینه ای درجه یک برای خودروبازهای حرفه ای|کالاسودا کالاسودا_جدیدترین خودروی اسپرت گروه خودروسازی هیوندای یعنی Elantra GT Sport یکی از محبوب ترین خودروهای الکترونیک این روزها است .

این  ماشین کوچک و فوق العاده با طراحی ظریف و منحصر به فرد خود برای بانوان و آقایان جذابیت هایی منحصر به فرد دارد . یکی از مهم ترین ویژگی های این خودرو را می توان توانایی رانندگی در شرایطی دانست که گویی اصلا رانندگی معنا ندارد .

اگر این عبارت برایتان ابهام امیز است ، به این توضیحات توجه کنید که خوش دست بودن فرمان ماشین و کنترلگری نرم و منعطف این خودرو زمینه ساز شرایط ایده ال این محصول برای رانندگان کم تجربه شده است .

بر همین اساس است که به اعتقاد بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو Elantra GT Sport یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبای تهاجمی و قدرتمندش مثل Ford Focus ST  است .

hyundai-elantra-gt_|کالاسودااما اگر طرفدار حرفه ای خودروهای اسپرت باشید شاید دوست داشته باشید بدانید ؛ تفاوت Elantra Sport و Elantra GT Sport چیست؟

بین این دو مدل از گروه خودروسازی هیوندا در طراحی بخش عقب و جلوی خودرو، تفاوت هایی آشکار  وجود دارد . برای رانندگی حرفه ای نیز آپشن هایی متعدد به خودروی 2017 اضافه شده است .

اگرچه نمی توان انکار کرد که برای خرید خودرو جدید باید بیشتر هزینه کرد . اما موضوع این جا است که استانداردهای محصول جدید این شرکت به مراتب بالاتر از حد انتظار است و شاید صرف این هزینه ها چندان غلط هم نباشد .

هیوندای Elantra GT Sport برای کسانی است که ممکن است از Volkswagen Golf یا Mazda 3 استفاده کرده اند وضعیتی جذاب تر دارد، چرا که به این دو نوع خودرو بی شباهت نیست .

اگر چه طراحی داخلی این خودرو ظریف و منعطف است  اما نمی توان این خودرو را در گروه خودروهای مینی طبقه بندی کرد .

موتور این ماشین نسبت به کلاس قبلی قوی تر است و دارای دو فرستنده عملکرد حرفه ای با یک کلاچ هفت سرعته است .

hyundai-elantra-gt_|کالاسوداصندلی های این خودرو از جنس چرم و به لحاظ تنظیم صندلی،  به شکل اتوماتیک و دستی قابل تغییر هستند .سیستم خنک کننده کروز صندلی ها برای هر فرد نیز وجود دارد که کمک می کند سرنشینان هر یک از صندلی ها تجربه ای منحصر به فرد از سرمایش و گرمایش در اختیار داشته باشند  .

در یک جمع بندی کلی Elantra GT Sport  یک گلادیاتور آتشین است که می تواند برای زوج های جوان یا علاقه مندان به خودروهای اسپرت جذاب باشد .

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها