ویژگی حالت تاریک توییتر چشم نواز و جذاب است

0
405

یکی از بهترین روندهای طراحی سال گذشته ظهور تم های تاریک برای برنامه های محبوب بود که سبب شد بسیاری از برندهای تکنولوژی به تکاپو بیفتند و تم تاریک را طی به روز رسانی به برنامه های خود اضافه کنند.
اگر زمان زیادی را صرف تماشای صفحه نمایش گوشی و اپلیکیشن های مختلف می کنید، بهتر است از حالت تاریک یا دارک مد استفاده کنید که ضامن سلامت چشم و همچنین عمر باتری شماست و میزان مصرف باتری را نیز کم می کند.
در حال حاضر این ویژگی در برنامه توییتر نیز وجود دارد و این برنامه حالت تاریک را با تم تاریک جدید و کاملا تاریک خود حتی بهتر از تم دیگر برنامه ها درآورد. در واقع به نظر می رسد که تم این برنامه نزدیک به سیاه و سفید است (در مقایسه با تم رنگ آبی قبلی این برنامه) و توانایی فعال کردن حالت تاریک به صورت خودکار نیز به آن اضافه شده است.
اگر مایل نیستید که از حالت تاریک کامل استفاده کنید می توانید از حالت تاریک اتوماتیک جدید این برنامه استفاده کنید که اجازه می دهد حالت تاریکی مشابه با ویژگی حالت تاریک اپل یا Night Shift داشته باشید.
توییتر این تم تاریک تر خود را Lights outs نامیده است که ظاهری جذاب دارد و هیچ گاه چشمان شما را هنگام کار با این اپلیکیشن خسته نخواهد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها