ارائه پیش نمایشی از مسیر رانندگی؛ ویژگی های جدید نقشه گوگل برای رانندگان

0
285
ارائه پیش نمایشی از مسیر رانندگی؛ ویژگی های جدید نقشه گوگل برای رانندگان

اگر از گوشی اندرویدی با گوگل مپس استفاده می کنید، ممکن است روی گوشی خود نوتیفیکیشنی را مبنی بر پیش بینی سفر آینده ببینید.

حتی پیش از اینکه پشت رول قرار بگیرید و بخواهید رانندگی کنید، این نوتیفیکیشن به شما اجازه می دهد تا بدانید چقدر طول می کشد تا به آن مسیر برسید و آیا اینکه ترافیک زیادی در مسیر وجود دارد یا خیر.

اطلاع رسانی از وجود ترافیک در مسیر

بر طبق گزارش های رسیده، گوگل ظاهرا بهبودهایی را در پیشبرد نوتیفیکیشن های پیش نمایش ارائه کرده است که می تواند انتظارات شما را براورده کند. گوگل همچنین در کدهای رنگی مشابه استفاده می کند که حالت ناوبری را تداعی کرده و به شما هشدارهایی را در مورد شرایط ترافیک پیش رو می دهد. مناطقی که آبی روشن اند خلوت هستند، در حالی که بخش هایی از مسیر که به رنگ قرمز اند، حرکت کندتر و نشانه وجود ترافیک سنگین است.نقشه گوگل برای رانندگان

برای دسترسی به بخش پیش نمایش، به راحتی می توانید نوتیفیکیشن مربوط به این بخش را در پیش از رانندگی های هرروزه دریافت کنید. برای مثال اگر هر روز برای رفتن به محل کار از مسیری مشخص استفاده می کند، پس از گوگل در مورد ترافیک روزانه آنجا اعلان هایی را ارسال خواهد کرد. هر کاردی اندرویدی از این ویژگی می تواند استفاده کند.

اطلاع رسانی در خصوص پلیس

همچنین آنها با استفاده از قابلیتی دیگر که از ویز عاریه گرفته شده است، در طول مسیر می توانند از محدوده سرعت مجاز در بزرگراه، خیابان و جاده‌های مختلف باخبر شده و در کنار آن، نزدیک شدن به دوربین‌های پلیس را که ممکن است آنها را به علت سرعت غیرمجاز و سایر کارهای خلاف قوانین رانندگی جریمه کند، مطلع کند. البته این ویژگی با انتقادهایی روبرو بود، اما به نظر می رسد گوگل پا در این ماجرا گذاشته است. نظر شما در مورد چنین ویژگی هایی چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها