وزارت بهداشت آمریکا به پرونده پزشکی گوگل رسیدگی می‌کند

0
135

وزارت بهداشت و خدمات درمانی آمریکا در حال حاصر روی پرونده پروژه nightingale گوگل در حال کار است که مرتبط با جمع اوری کردن اطلاعات میلیون ها بیمار در آمریکا و نقض حریم خصوصی آنهاست.

 

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، براساس گزارش سه شنبه توسط وال استریت ژورنال ، مشارکت گوگل با Ascension ، دومین سیستم مراقبت های بهداشتی در کشور ، با داده های پزشکی باعث کشف یک نقض در حریم خصوصی شده است.

داده های لو رفته بیماران شامل چه مواردی بود؟

دفتر حقوق مدنی در وزارت بهداشت و خدمات انسانی در حال تحقیق در مورد پروژه بلبل یا Project Nightingale است که شروع به جمع آوری اطلاعات مربوط به بیماران از میلیون ها آمریکایی کرده است.

این شامل داده های مربوط به نتایج آزمایشگاه ، تشخیص و سوابق بستری ، و همچنین شامل نام بیماران و تاریخ تولدها می شود. هدف از این پروژه طراحی نرم افزارهای بهداشتی است که می تواند در تاریخچه پزشکی بیمار باشد.

مقامات آمریکایی اکنون به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از سوابق پزشکی هستند از اجرای کامل حمایت های HIPAA مطمئن شوند. این موارد شامل قابلیت انتقال و پاسخگویی بیمه سلامت ، قانون فدرال تنظیم امنیت و حریم خصوصی اطلاعات پزشکی خاص اشاره کرد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها