گوشی های برتر سامسونگ 2019 بهترین گوشی های سال می شوند؟

0
17072
گوشی های پرچمدار سامسونگ 2019 بهترین گوشی های سال می شوند؟

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ 2019 که در سال جدید معرفی می‌شوند دارای ویژگی‌های بهینه‌ای خواهند بود.  از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به باتری بزرگ‌تر و دسترسی به اینترنت نسل پنجم اشاره کرد.

بهترین گوشی های سامسونگ

گفته شده که گوشی های پرچمدار سامسونگ 2019 دارای باتری قوی 4000 میلی آمپری هستند. ظرفیت باتری در این گوشی‌ها مهم است چرا که در صورت اتصال به اینترنت نسل پنجم باتری زیادی از گوشی را مصرف می‌کند و نیاز به محصولی قوی‌تر دارد. انتظار می‌رود که این گوشی ها در سال جاری با نام های S10، S10 Plus و Note 10 روانه بازار شوند.

بهترین گوشی سامسونگ

مشخصات گوشی های برتر سامسونگ مدل S10

گوشی پرچمدار S10 سامسونگ می‌تواند از بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ 2019 لقب گیرد. گوشی تاشوی سامسونگ نیز در کنار دیگر موبایل ها، احتمالا هیجان انگیزترین گوشی سال خواهد بود. تصاویری از پتنت S10 اما هنوز نمی دانیم که این گوشی چه شکلی است و آیا می تواند عنوان جذاب ترین گوشی های پرچمدار را از آن خود کند یا خیر؟ اما مشخصات آن هیجان انگیز است، گوشی S10 دارای یک صفحه نمایش بیرونی و یک صفحه نمایش داخلی است که می تواند به چیزی شبیه به یک تبلت کوچک تبدیل شود.

اما برای افرادی که انتظار مشخصات جذابی از گوشی های سامسونگ 2019 دارند، باید انتظار یک محصول بالقوه با مدل Galaxy S10 را بکشند. احتمالا گوشی مدل S10 دارای سه دوربین اصلی و نمایشگری جذاب خواهد بود.  S10 احتمالا دارای بریدگی صفحه نمایش یا ناچ نیستند و سامسونگ در گوشی های پرچمدار سامسونگ 2019 همچنان علاقه ای به استفاده از این فناوری ندارد. همچنین رنگ های گوشی S10 بسیار متنوع است و انتظار می رود که رنگ هایی چون صورتی و نقره ای نیز به رنگ گوشی های پرچمدار سامسونگ 2019  اضافه شود.

مشخصات گوشی های پرچمدار مدل S10

مشخصات گوشی مدل S10 plus

مدل S10 plus یکی دیگر از گوشی های پرچمدار 2019 است که احتمالا آن نیز شامل 3 دوربین و مشخصات شبیه به S10 اما با سخت افزاری پیشرفته تر خواهد داشت. معمولا پسوند پلاس در مشخصات گوشی های پرچمدار به همین موضوع بر می گردد. همچنین در مورد لنزهای مدل S10 بیان شده است که لنز سوم به تله فوتو و لنزهای دیگر به فوکوس خودکار و زوم اپتیکال اختصاص خواهد یافت.

مشخصات گوشی S10 plus

مشخصات گوشی های سامسونگ 2019 در مدل note 10

گوشی های note 10 با آن قلم جذاب یکی از پرطرفدارترین گوشی های سامسونگ 2019 هستند که انتظار می رود با نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی و رزولوشن 4K عرضه شوند و بتوانند تحولی عظیم در رزولوشن گوشی‌های سامسونگ ایجاد کنند. اسم رمز پروژه نوت 10 داوینچی بود و سامسونگ اطلاعاتی را در مورد این گوشی اعلام کرده بود که از جمله آن می توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون 8150 کوالکام اشاره کرد که در نوع خوب پردازنده ای قوی  محسوب می شود. همچنین این گوشی نیز مانند دیگر گوشی های محبوب سامسونگ 2019 به اینترنت 5G متصل خواهد شد و از آن پشتیبانی می کند. دوربین های سه گانه از مشخصات نوت 10 است که در پنل پشتی این گوشی قرار دارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قلم این گوشی و مشخصات سخت افزاری بیشتر از آن منتشر نشده و بهتر است منتظر اطلاعات تکمیلی باشیم. البته گفته شده که note 10 احتمالا پرچمدار اصلی نخواهد بود و ممکن است سری S10 فروش بیشتری را به همین بابت تجربه کنند. همچنین انتظار می ‌رود که امسال شاهد رونمایی از سه‌ نسخه‌ گلسی اس ۱۰ در سری S10 باشیم؛ که احتمالا یکی از آنها نسخه‌ پلاس است. با وجود تمام خبرهای منتشر‌ شده در مورد ادغام سری گلکسی S و Galaxy note هنوز سامسونگ تصمیمی در این خصوص نگرفته است و هر کدام از این پرچمدارها را همچنان جداگانه ارائه می کند.

مشخصات گوشی های سامسونگ 2019 در مدل note 10

همه مواردی که باید در مورد بهترین گوشی سامسونگ 2019 بدانید

پرچمدار بعدی سامسونگ می تواند در خیلی از موارد بالاتر از گوشی های برتر دیگری چون آیفون XS و پیکسل 3 قرار گیرد.

یک ماه تا رونمایی بهترین گوشی سامسونگ 2019 در سانفرانسیسکو باقی مانده و شایعات در مورد ویژگی های این گوشی ادامه دارد. علاوه بر طراحی جذاب، انتظار ویژگی های جذابی از این گوشی را داریم که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می شود.

طراحی کلی جذاب

طرای پرچمدارهای سامسونگ همیشه جذاب است. در گوشی های پیشین S9 و S9 Plus نیز پیش از این شاهد طراحی ای بودیم که هیچ گاه قدیمی نمی شود. انتظار می رود که سامسونگ از یک جذاب برای رونمایی خود معرفی کند تا دیگر رقبا را در این زمینه به چالش بکشد. صفحه توییتر oneleak نیز اخیرا رنگ های گلکسی اس 10 سامسونگ را منتشر کرد که بر اساس اخبار موجود شاهد رنگ های صورتی، نقره ای، مشکی، سفید، صورتی نقره ای، سبز زمردی خواهیم بود. این رنگ ها می تواند تضمین خوبی برای فروش این گوشی ها و کاربرانی باشد که تنوع را در گوشی های هوشمند خود جستجو می کنند.

بهترین گوشی سامسونگ 2019

دوربین با سنسورسه بعدی

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این گوشی ها می تواند دوربین قدرتمند آن لقب گیرد که دارای دوربینی با کیفیت عمق سه بعدی باشد. همچنین سری گلکسی اکنون از هر دو نسل فیس آی دی در گوشی های آیفون ایکس بهره می برند. گوشی های سری نوت نیز احتمالا از اسکنر عنبیه برای تشخیص هویت کاربر استفاده می کنند. دوربین سلفی سه بعدی می تواند یکی دیگر از ویژگی های جذاب این گوشی لقب گیرد.

128 گیگابایت فضای ذخیره سازی

سامسونگ بهترین مشخصات خود را برای نوت ذخیره نکرده، بلکه برای دهمین گوشی سریS خود برنامه هایی مانند استفاده از بیشترین ظرفیت حافظه داخلی دارد. انتظار می رود که این مدل دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی باشد و از این حیث از آیفون 1000 دلاری فراتر رفته است که حافظه آن از 64 گیگابایت شروع می شود.

شارژ دو طرفه بهترین گوشی سامسونگ 2019

جالب است بدانید که سامسونگ تکنولوژی این در این دستگاه لحاظ کرده که با کمک باتری قدرتمند این گوشی می توانید دستگاه های دیگر را نیز از طریق پورت نوع C شارژ کنید! اگر لپ تاپ شما شارژ ندارد، این بار می توانید آن را به این گوشی وصل کنید تا شارژ شود!

شارژ دو طرفه در بهترین گوشی های سامسونگ 2019

ویژگی های جدید واقعیت مجازی با کمک گوگل

هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear می تواند با این گوشی به خوبی هماهنگ شود و یکی از ویژگی های جذاب آن لقب گیرد.

معرفی بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا سه میلیون تومان

کمپانی سامسونگ در کنار برند های هواوی و آیفون فروش خوبی در بازار ایران دارند. این گوشی های هوشمند اندرویدی بدون شک پرطرفدارترین برند گوشی های هوشمند در بازار ما هستند. در این بخش قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا سه میلیون تومان بپردازیم.

گلکسی A20 سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی A20 سامسونگ را باید جذاب ترین محصول برای گوشی های هوشمند دانست. این گوشی هوشمند از معدودترین گوشی های موبایل است که از اندروید 9 بهره می برد. گلکسی A20 سامسونگ با 32 گیگابایت حافظه داخلی و رم 3 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی هوشمند از پردازنده اگزینوس 7884 بهره می برد و به عنوان یکی از برترین میان رده های موجود در بازار به شمار می رود. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش بسیار با کیفیت 6.4 اینچی بهره می برد و به نظر به سرعت به یکی از گوشی های پرفروش بازار تبدیل می شود. این گوشی قیمتی در حدود دو میلیون و نهصد هزار تومان دارد.

گلکسی A20 سامسونگ

گلکسی A10 ؛ گوشی هوشمند مقرون به صرفه و جدید سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی A10 را می توان در کنار گوشی های ارزان قیمت این برند محبوب قرار داد. این گوشی نسخه ی ارزان قیمتی از گلکسی A20 است و از پردازنده و حافظه داخلی مشابهی با برادر بزرگتر خود روانه بازار فروش می شود. سامسونگ برای این محصول رم 2 گیگابایتی را در نظر گرفته و در این محصول از پنل ال سی دی و 6.2 اینچی استفاده کرده است.

این گوشی موبایل که در میان بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا سه میلیون تومان قرار دارد با قیمتی در حدود دو میلیون و دویست هزار تومان به فروش می رسد.

گلکسی A10

گوشی های موبایل سری M سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی M10 در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند در نسخه ارزان قیمت حدود 2 میلیون تومان به فروش می رسد و نسخه 32 گیگابایتی این محصول نیز با قیمتی نزدیک به دو میلیون و سیصد هزار تومان در اختیار کاربران قرار می گیرد و در رنگ های آبی و مشکی به فروش می رسد.

گوشی موبایل گلکسی M10 سامسونگ صفحه نمایش 6.2 اینچی و رزولوشن اچ دی پلاس و صفحه نمایش اینفینیتی وی روانه بازار فروش می شود و از لنز های 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد، سامسونگ برای این موبایل لنز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.

گوشی هوشمند گلکسی M20 یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند این برند به شمار می رود. این گوشی هوشمند را می توان منطقی ترین قیمت در میان قیمت گوشی های سری M سامسونگ در بازار ایران دانست. این محصول در نسخه های 32 و 64 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نسخه 32 گیگابایتی این محصول در حدود دو میلیون و هفتصد هزار تومان قیمت دارد و نسخه 64 گیگابایتی آن نیز حدود پانصد هزار تومان گرانتر به فروش می رسد.

گوشی موبایل گلکسی M20 نیز صفحه نمایش 6.3 اینچی دارد و رزولوشن فول اچ دی پلاس نیز مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی از رم نرم افزاری سه گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی شرایط جالبی را کاربران فراهم می کند.

در کنار این گوشی های هوشمند گلکسی J8 نیز با قیمتی در حدود سه میلیون تومان به فروش می رسد و با وجود قدیمی تر بودن هنوز هم مورد تایید کاربران است.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا سه میلیون تومان چیست ؟ کدام گوشی هوشمند ارزش خرید بالایی دارد؟

گوشی های سری M سامسونگ

بهترین گوشی سال 2019 دارای چه ویژگی های منحصر به فردی است؟

سال 2018 نیز با تمام فراز و فرودهایش برای گوشی ها تمام شد و وارد سال 2019 شدیم و نیاز است که پیش بینی هایی در مورد بهترین گوشی سال 2019 به انجام برسانید.

انتظارات از بهترین گوشی سال 2019

 بیشتر از همه در سال 2018 شاهد برجسته شدن موضوعاتی مانند حاشیه تاچ بالای صفحه، گوشی های ادج، طراحی های بی نظیر و استفاده از دوربین های دوگانه و سه گانه برای کیفیت بیشتر عکاسی بودیم. انتظار می رود که در سال 2019، حفره صفحه نمایش، تکنولوژی 5G و تعداد لنزهای بیشتر ترندهای روز دنیا برای بهترین گوشی سال 2019 باشند.

ویژگی های بهترین گوشی سال 2019 چه خواهد بود؟

به نظر می رسد که بهترین گوشی سال 2019، در انتظار سالی هیجان انگیز برای صنعت گوشی های هوشمند باشد. انتظار می رود که گوشی های 5G، گوشی هایی با سوراخ صفحه نمایش، گوشی های منعطف، دوربین های چهارگانه و … است تا ارتقای RAM و … در این سال  عرضه شوند. بسیاری از شرکت ها در حال برنامه ریزی برای راه اندازی محصولات جدید تحت عنوان بهترین گوشی 2019 با تکنولوژی های جدید در این سال هستند. در زیر نگاهی به تعدادی از آنها می اندازیم:

ویژگی های گوشی سال 2019

مشخصات بهترین گوشی  2019 سامسونگ چیست؟

گوشی پرچمدار S10 سامسونگ و گوشی های تاشوی این بهترین می توانند عنوان بهترین را از آن خود کنند. گوشی تاشوی سامسونگ نیز احتمالا هیجان انگیزترین موبایل 2019 لقب خواهد گرفت. تصاویری از پتنت این گوشی منتشر شده اما هنوز نمی‌دانیم که این گوشی چه شکلی است و آیا می توان عنوان بهترین را در رده محصولات تاشو را از آن خود کند یا خیر. اما مشخصات آن هیجان انگیز است، این گوشی شامل یک صفحه نمایش بیرونی و یک صفحه نمایش داخلی است که می تواند به چیزی شبیه به یک تبلت کوچک تبدیل شود. اما برای افرادی که انتظار قیمتی ارزان تر از بهترین گوشی سال 2019 سامسونگ دارند، یک محصول بالقوه با مدل Galaxy S10 وجود دارد. احتمالا دارای سه دوربین اصلی و نمایشگر ارتعاشی صوتی است.

مشخصات بهترین گوشی  2019 سامسونگ چیست؟

گوشی Huawei P30 می تواند بهترین پرچمدار شود؟

سامسونگ تنها سازنده گوشی های تاشو و همراه با صفحه نمایش دارای حفره نخواهد بود. بلکه هوآوی نیز در گوشی هواوی nova 4 که اواسط ماه دسامبر آن را عرضه کرد، دارای این حفره بود. انتظار می رود که هواوی در بهترین گوشی سال 2019 خود این تکنولوژی را لحاظ کند. بعید نیست که گوشی جدید هواوی در نمایشگاه MWC 2019  تقریبا همزمان با معرفی گوشی تاشوی سامسونگ معرفی شود. این در حالی است که هوآوی احتمالا نسخه های جدید پرچمداران خود P30 و P30 pro را نیز عرضه کند. احتمالا پلتفرم P30 pro به گونه ای طراحی خواهد شد تا چهار دوربین اصلی در بدنه پشت گوشی داشته باشد. علاوه بر این احتمال به کار گیری چیپست کایرین 980 میت 20 در این گوشی نیز وجود دارد. همانطور که هواوی p20 هم از سری چیپست میت 10 قبلی خود یعنی کایرین 970 استفاده کرد.

گوشی Huawei P30 می توان بهترین پرچمدار شود؟

گوشی Google Pixel 3 Lite بهترین می شود؟

گوشی های پیکسل که نور چشمی گوگل هستند نیز می تواند عنوان بهترین گوشی گوگل 2019 را از رقبا بربایند. آخرین مدل این گوشی ها از 800 دلار شروع می شود و مدل بالاتر یعنی Pixel 3XL قیمتی 900 دلاری دارد. خبر خوب اینکه برای افرادی که به فکر بودجه شان در هنگام خرید هستند، احتمالا گوگل راه حل برای ارائه یک گوشی در نیمه اول سال 2019 داشته باشد. هنوز مشخص نیست که این گوشی می تواند بهترین گوشی سال 2019 را از آن خود کند یا خیر. انتظار می رود که استاندارد طراحی Pixel 3 Lite از یک چیپ ست اسنپدراگون 670، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی پیروی می کند. احتمالا مشخصات مشابه  در خصوص صفحه نمایش و باتری نیز بعدا ارائه خواهد شد. هیجان انگیز ترین بخش طراحی در این مدل نیز اضافه شدن جک هدفون به آن باشد.

گوشی Google Pixel 3 Lite بهترین می شود؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها