پست های ویدئویی اینستاگرام نرخ مشارکت دوبرابری دارند

0
261
پست های ویدئویی اینستاگرام نرخ مشارکت دوبرابری دارند

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که هر کدام از ما یک اکانت در آن داریم و در حال حاضر دارای حداکثر مشارکت در میان همه رسانه های اجتماعی است.

نرخ مشارکت بالا در ویدئوها

یک مطالعه نشان داده است که در پست های ویدئویی این شبکه کاربران دو برابر بیشتر از دیگر پست ها نرخ تعامل و مشارکت دارند. بر اساس آماری که توسط تیم Mention پس از مشاهده 48 میلیون پست و از کاربران بالای 300K  گرد آوری شده است نشان می دهد که فرمت های ویدئویی طرفدار بیشتری دارند و حدود 80 درصد بیزینس ها و شرکت ها و اینفلوئنسرها از این ویدئوها برای بهره گیری از نرخ تعامل بیشتر بهره می برند. و از آن به عنوان مهم‌ ترین معیار در موفقیت صفحه می‌ نگرند.

پست‌های اینستاگرامی به صورت متوسط 5963 لایک دریافت کردند که تعداد این لایک‎ها تا حدود زیادی تحت تأثیر کاربران تأثیرگذار است. تعداد متوسط لایک‌ها، به 100 نزدیک ‌تر است که نشان می‌ دهد 50 درصد از کاربران، برای یک پست معمولی کمتر از 100 لایک دریافت می‌ کنند.کامنت ویدئوهای اینستاگرام بیشتر بوده است

کامنت ویدئوهای اینستاگرام بیشتر بوده است

اما طبق گفته این تحقیقات، پست‌های ویدیویی بیشترین تعداد لایک را دریافت می‌ کنند و جالب است که هر سال به نرخ تعامل این ویدیوها افزوده می ‌شود. پست‌های اینستاگرامی به صورت  متوسط 100.34 کامنت دریافت می‌ کنند اما پست‌های ویدیویی به صورت متوسط 150 نظر دریافت می‌ کنند که این خود نشان دهنده رشد و تعامل بیشتر کاربران با ویدئو هاست. ویدیوهای ویروسی، جذابیت بیشتری برای دریافت نظرات کاربران را دارد.

نتایج معکوس استفاده از هشتگ ها در تعامل کاربران

همچنین جالب است بدانید که استفاده زیاد از هشتگ نیز نتایج عکس دارد، به عنوان مثال پست هایی که تنها 1 هشتگ دارند، نرخ تعامل بیشتری نسبت به پست های پر هشتگ دریافت کردند. بنابراین  لازم است بدانید که صرف استفاده از هشتگ های زیاد برای شما کاربر و تعامل نمی آورد. بنابراین بهتر است به جای کمیت، به فکر میزان مرتبط بودن هشتگ با عکس اصلی و محتوایمان باشید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها