کابل زیردریایی گوگل در آسیا

0
621

کالاسودا – گوگل برای توسعه پلتفرم ابری خود در آسیا کابل زیر دریایی جدیدی میسازد.

افرادی که ساکن ژاپن، گوآم یا استرالیا هستند، اینترنت پر سرعت تری را دریافت خواهند کرد. گوگل اعلام کرده است که در حال سرمایه گذاری در کابل زیردریایی جدید است: سیستم کابلیJGA یا ژاپن- استرالیا –گوام.

این کابل توکیو و اوساکا را به گوآم و گوآم را به سیدنی متصل خواهد کرد و طول ان به طور کلی ۶ هزار مایل است و به نظر میرسد در سال ۲۰۱۹ تکمیل شود. گوگل در بخش جنوبی JGA سرمایه گذاری کرده است که گوآم را به سیدنی متصل میکند و علاوه بر ISP استرالیایی، دارای زیرساختهای کابلی زیردریایی RTI-C نیز می باشد.

این کابل ارتباط و اتصال بهتر در ۵ منطقه که خدمات پلتفرم ابری گوگل در آنجا موجود است را بهبود خواهد بخشید. این مناطق عبارتند از بمبئی، سنگاپور، تایوان، توکیو و سیدنی.

این کابل به سه کابل دیگر برای تشکیل خانواده شبکه گوگل متصل خواهد شد که شامل ایندیگو است و شهرهای پرث و سیدنی و سنگاپور را به جاکارتا، هنگ کنگ را به گوآم، ژاپن را به چین، هنگ کنگ، فیلیپین، برونئی، تایلند و سنگاپور متصل میکند. گوگل همچنین برنامه دارد دو کابل دیگر برای گسترش سیستم ابری خود در سراسر آمریکا و آمریکای جنوبی در سال ۲۰۱۹ بسازد.

بدین ترتیب شرکتهای بزرگی که از پلتفرم ابری گوگل استفاده میکنند شامل کوکا کولا، Best Buy، نیانتیک، اسپاتیفای، موتورولا، paypal، آی کلود اپل و ایرباس دسترسی به ظرفیت سرور بیشتر، عملکرد بالاتر و قطعی کمتری خواهد داشت.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید