کفش هایتان همیشه استریل خواهند ماند

0
947

کالاسودا_برای آن که کفش هایتان همیشه استریل بماند، بهتر است از ماشین هوشمند بسته بندی کفش استفاده کنید، محصولی جدید با کاربردهایی ویژه برای افرادی که به نظافت اهمیت می دهند.

این ابزار با کاربردی  آسان برای استفاده در هر محیطی طراحی شده است . درواقع با کمک این محصول چه به لحاظ زیبایی و چه به لحاظ هولت در استفاده، خیالی راحت خواهید داشت.

برای استفاده از این محصول تنها کافیست پای خود را روی دستگاه گذاشته و یک گام ساده بردارید. در نتیجه به سرعت یک پاپوش استریل دور پای شما بسته می شود.

از ویژگی های مهم این محصول می توان به راحتی و صرفه جویی در هزینه ها اشاره کرد . اما شاید برایتان سوال باشد که این محصول قرار است دقیقا چه کاربردهایی داشته باشد ؟

همانطور که کار برای سلامت و احساس راحتی افراد مفید است تحت شرایطی نیز می تواند برای سلامتی اثرات سوء داشته باشد از آنجایی که افراد شاغل در بخشهای درمانی بیش از سایرین در معرض بیماری ها قرار دارند لذا در صورت عدم رعایت بهداشت محیط در بیمارستان، بیشتر از دیگران آسیب دیده و یا بیمار می شوند و از طرف دیگر وضعیت سلامتی شخص نیز بر کیفیت وکمیت کارتاثیر می گذارد.

از کلیم استپ می توان برای مشاغلی که به استریل بودن محیط وابسته هستند استفاده کرد.برای مثال بیمارستان ها و یا محیط های آزمایشگاهی . حتی می توان از این محصول در خانه،اداره، شرکت و یا هر مکانی که به نوعی به نظافت اهمیت خاصی می دهد استفاده کرد.

هر رول پلاستیکی این دستگاه  قادر به پوشش حدود ۱۰۰۰ کفش یا به عبارتی دقیق تر ۵۰۰ جفت است  و از پلاستیک PCV که به راحتی قابل بازیافت است، استفاده می کند.

برای خارج کردن این پاپوش ها نیز کار سختی در پیش ندارید و تنها کافیست کفش را از پا خارج کرده  و در سطل های بازیافت بیندازید.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید