کنسول بازی Nintendo Switch و اجرای سیستم عامل اندروید بر روی آن

0
634
کنسول بازی nintendo switch و اجرای سیستم عامل اندروید بر روی آن

تا به حال برای کنسول بازی Nintendo Switch مد های (Mods) زیادی درست شده است و یکی از نکات خوب این کنسول نیز همین قابلیت نصب مد ها است. اما به تازگی یک سری از افراد خبره در XDA-Developers موفق شده اند مودی طراحی کنند که اندروید 8.1 را بر روی این کنسول اجرا می کند.

کنسول بازی Nintendo Switch یکی از مشهورترین کنسول های بازی حال حاضر است. با اینکه در بخش فروش کلی از Playsation 4 و Xbox One عقب تر است اما در بحث فروش متوسط در سال مانند کنسول PS4 عمل کرده است و یکی از مد پذیرترین کنسول ها با اختلاف خیلی زیادی از رقبا است و حالا که می توان اندروید را بر روی آن اجرا کرد یک سر و گردن نیز بالاتر از بقیه کنسول ها در این میان قرار گرفته است.

در حال حاضر کاربران سوئیچ فقط می توانند از یک رام استفاده کنند. رام LineageOS 15.1 که بر پایه NVIDIA Shield TV است. این رام، یک رام سفارشی بر پایه Android 8.1 است که در XDA-Developers برای کنسول Nintendo Switch بهینه شده است. درست است که این رام آخرین ورژن اندروید نیست اما به آن نزدیک است. کاربرانی که علاقه دارند این رام را نصب کنند می توانند آن را بر روی یک کارت حافظه SD و از طریق نرم افزار TWRP دستگاه خود را فلش کنند.

LineageOS 15.1

بعضی از باگ ها و ایراداتی که تا به حال شناسایی شده اند شامل خاموش شدن صفحه در حالت Dock، عدم امکان عکس برداری از صفحه، تاچ های ناخودآگاه، وای فای بی ثبات و عدم تشخیص شارژ شدن توسط سیستم عامل در حالی که دستگاه شارژ می شود است.

این نشان می دهد که این رام یک رام کامل و بی نقص نیست اما یک مسیر را بوجود آورده است و به احتمال زیاد این ایرادات در نسخه های بعدی رام بر طرف می شوند. اما قابلیت تعویض بین سیستم عامل اصلی Switch و Android یک چیز بسیار ارزشمند برای این رام است که باعث می شود این کنسول بازی یک پله بهتر از آن چیزی که هم اکنون است بشود.

البته درست است که اجرای اندروید بر روی کنسول Nintendo Switch عالی است اما به نظر می رسد کاربران بیشتری مشتاق عکس قضیه فوق باشند یعنی اجرای سیستم عامل Switch بر روی اندروید که فعلا مسیر مجزای دیگری و راه خیلی درازی در پیش دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها