گوشی‌های اندرویدی قصه تعریف می‌کنند!

0
218
گوشی‌های اندرویدی قصه تعریف می‌کنند!

جدیدترین ویژگی اضافه‌شده به Google Assistant تعریف کردن قصه است. این ویژگی Tell me a Story نام دارد و کاربران با گفتن آن به دستیار گوگل – که در همه گوشی‌های اندرویدی موجود است – می‌توانند یک داستان را بشنوند.

در سال 2017 بود که گوگل این ویژگی جدید را برای دستگاه‌های Google Home فعال کرد. با کمک آن می‌شد از دستگاه Google Home خواست که یک داستان برای شما یا فرزندانتان تعریف کند. اگر این خواسته را در گوشی‌های اندرویدی، یا دارای iOS که دستیار گوگل روی آنها نصب شده است مطرح می‌کردید، دستیار گوگل برای شما یک داستان کوتاه را به شوخی تعریف می‌کرد.

اما حالا با گفتن Hey Google, tell me a story، همان جوابی که Google Home می‌دهد را روی اندروید و iOS هم دریافت خواهید کرد. در پاسخ به شما، گوگل یکی از داستان‌هایی که به آن داده شده را تعریف می‌کند.

گوگل داستان‌های مختلفی را می‌تواند تعریف کند و می‌توانید بخواهید که داستانش مخصوص پیش از خواب کودکان باشد.

گوگل این سرویس را هم‌زمان با روز ملی قصه گفتن به راه انداخته است. البته این سرویس در تمامی روزهای سال قابل دسترسی خواهد بود.

این سرویس فعلا در آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و هند قابل دسترسی است، و مشخص نیست چه زمانی برای سایر کشورها هم فعال خواهد شد. چیزی که نیاز است این است که Google Assistant روی دستگاه‌های اندرویدی یا دارای iOS نصب باشد، و البته جدیدترین نسخه Google Play Books هم نصب شده باشد.

البته قصه تعریف کردن گوگل نباید جانشینی برای داستان تعریف کردن والدین باشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها