گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش سامسونگ چه شرایطی خواهد داشت؟

0
1196
گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش سامسونگ چه شرایطی خواهد داشت؟

گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش سامسونگ چه شرایطی خواهد داشت؟کالاسودا- گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش سامسونگ یه همان موبایل W2019 به زودی رونمایی می شود. کمپانی سامسونگ قصد دارد در تمام بخش ها نماینده داشته باشدو این موضوع نیز برای اول بودن این برند نیاز حیاتی محسوب می شود. امروز خبری در این راستا منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ دعوت نامه هایی برای رونمایی از گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش سامسونگ یه همان موبایل W2019 برای روز 9 نوامبر ارسال کرده است.

گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش سامسونگ در یک شهر جالب توجه رونمایی می شود و سامسونگ قصد دارد محصول جدید خود را در شهر Wuxi یکی از شهر های نزدیک شانگهای رونمایی می شود، سامسونگ تلاش بسیاری برای مخفی نگه داشتن مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند داشته است و تا قسمتی نیز موفقیتی به دست آورده است. در حال حاضر حضور حسگر اثرانگشت و جک 3.5 میلی متری در این محصول تایید شده است. با توجه به اخبار موجود این موبایل قدرتمند با قیمتی در حدود 2500 دلار به فروش خواهد رسید.

گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش سامسونگ چه قابلیت هایی دارد؟

با توجه به تصاویر منتشر شده سامسونگ W2019 شباهت بسیار زیادی با نسخه قبلی خواهد داشت و شاید بزرگترین تفاوت را باید در مجل قرار گرفتن حسگر اثر انگشت دانست که روی فریم این گوشی موبایل قرار گرفته است، در حالی که نسخه قبلی مانند گوشی های هوآوی در قاب پشتی قرار گرفته بود و دوربین سلفی و اسپیکر نیز در بالای صفحه نمایش قرار خواهند گرفت.

گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش سامسونگ چه شرایطی خواهد داشت؟

همانطور که بیان شد هنوز بسیاری از مشخصات ا گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش سامسونگ مشخص نشده  اما به نظر می رسد اولین موضوعی که مورد بررسی قرار گیرد قیمت بسیار بالای این محصول باشد زیرا سامسونگی ها قصد دارند موبایل جدید خود را با ویژگی های بسیار مناسب روانه بازار فروش کنند.

با توجه به اخبار موجود موبایل جدید سامسونگ با دو صفحه نمایش 4.2 اینچی که از پنل سوپر آمولد پشتیبانی می کنند روانه بازار خواهد شد و انتظار می رود این محصول با باتری 3000 میلی آمپری در اختیار کاربران قرار می گیرد. به نظر می رسد موبایل جدید سامسونگ به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز شود و اینبار خبری از پردازنده انحصاری اگزینوس 9810 در این محصول جدید نیست. با این شرایط به نظر می رسد این محصول شباهت های زیادی با پرچمداران فعلی این برند داشته باشد.

حال باید دید سامسونگ W2019 با چه شرایطی وارد بازار می شود، آیا این محصول می تواند انتخاب خوبی برای کاربران گوشی های هوشمند باشد یا این موبایل تنها به دلیل داشتن ایده ای خاص مورد توجه رسانه ها قرار خواهد گرفت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها