بزرگترین تلویزیون های دنیا چه ابعادی دارند؟

0
5533
بزرگترین تلویزیون های دنیا

تلویزیون های امروزی با اتصال به اینترنت و دستیارهای صوتی روز به روز در حال طی کردن مسیر پیشرفت هستند و در کنار به روز کردن تکنولوژی، بزرگی ابعاد نیز یکی از مواردی است که سازندگان تلویزیون هرساله به آن توجه می کنند.

آنها سعی دارند به همان میزان که ابعاد گوشی ها و بزرگی آنها برای کاربران مهم است، به ابعاد تلویزیون نیز توجه کنند. البته گسترش این ابعاد بسیار چشمگیر تر و بزرگتر از ابعاد گوشی های هوشمند است! نمایشگاه CES  که محفلی برای معرفی تلویزیون های دنیا هم هست، میزبان معرفی بزرگترین تلویزیون های دنیا بود که در این نمایشگاه معرفی شد. در زیر به بزرگترین تلویزیون های دنیا اشاره می کنیم.

تلویزیون   75-INCH MICROLED 4K سامسونگ

تکنولوژی MicroLED یکی از برترین تکنولوژی ها از زمان معرفی تکنولوژی OLED است که در دهه گذشته معرفی شد. این تکنولوژی ترکیبی از LCD و LED است تا صفحه نمایشی ایجاد کند تا پیکسل ها نورشان را به طریقی مانند OLED منتشر کنند. MicroLED قابلیت تولید تصاویر درخشان و HDR های شگفت انگیز است. سامسونگ در سال جاری نوع 75 اینچی تلویزیون خود مجهز به این تکنولوژی را ارائه داد. البته اولین تلویزیون MicroLED دار سامسونگ تلویزیونی غول پیکر با 146 اینچ به نام Wall بود که سال گذشته معرفی شد.

بزرگترین تلویزیون های دنیا

تلویزیون 88 اینچی 8K ال جی

در سال جاری این شرکت ورژن جدیدی از نمایشگرهای اولد 88 اینچی 8K را رونمایی کرده است که دارای پشتیبانی از پنل کانال صدای دالبی اتم 3.2.2 است. نمی توان کیفیت تصویری عالی را بدون صدایی قوی متصور شد. صدای این نمایشگر به میزان خوب و قوی است که به سراغ اسپیکر نخواهید رفت. این تلویزیون مجهز به دستیار صوتی الکسا و می تواند هوشمندانه به دستورات عمل کند.

بزرگترین تلویزیون های دنیا

تلویزیون 98 اینچZ9G 8K  سونی

سونی امسال در نمایشگاه CES تلویزیون تاشو یا صفحه نمایش هایی با تکنولوژی های جدید نداشت. اما در عوض انتخاب کرد که به روش سنتی در این میدان بجنگد و تلویزیون غول پیکر 98 اینچی خود با کیفیت 8K و صفحه LCD فوق عریض را رونمایی کند. سونی ادعا کرده که مدل Z9G دارای ماژول های فوق العاده متراکم LED است، به این معنی که نورپس زمینه آن می تواند سطح کنتراست بین نور و تاریکی را به خوبی ایجاد کند.

بزرگترین تلویزیون های دنیا

تلویزیون TCL 8K

TCL برندی است که بی سر و صدا یک تلویزیون با بودجه کم معرفی کرده است که دارای کیفیت 8K است و نرم افزار آن را شرکت Roku ساخته است. این شرکت اعلام کرده که مدل های 75 اینچی  را به سری 6 خود اضافه کرده است که از فناوری دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می کند و قیمت آن 1800 دلار است که به صورت انحصاری از سایت Best buy قابل خریداری است.

بزرگترین تلویزیون های دنیا

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها