بهترین برند های گوشی چینی؛ از هواوی تا وان پلاس

0
5485
بهترین برند های گوشی چینی؛ از هواوی تا وان پلاس

بررسی بهترین برندهای گوشی چینی همواره هیجان های زیادی را با خود به همراه داشته است. در سال های اخیر، با پیشرفت گوشی های هوشمند، بهترین برندهای گوشی چینی نیز فعالیت های خود را به طور جدی آغاز کرده اند. به طوری که می توان بهترین برندهای گوشی چینی را به راحتی با برندهای دیگر مقایسه کرد. در حال حاضر هواوی در رتبه اول بهترین برندهای گوشی چینی قرار دارد. همچنین در میان 10برند برتر جهان، بهترین برندهای گوشی چینی تعداد زیادی نماینده دارند. حال قصد داریم به بررسی بهترین برندهای گوشی چینی بپردازیم. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که در این مقاله بهترین برندهای گوشی چینی را بر مبنای فروش بالا انتخاب کرده ایم.

هواوی؛ رتبه نخست در جدول بهترین برندهای گوشی چینی

هواوی در سال های اخیر از سایر برندهای چینی فاصله گرفته و به خوبی خود را در میان سه برند پرفروش جهان قرار داده است. در شش ماه اخیر نیز هواوی با عبور از اپل در رده دوم برترین گوشی های سال قرار گرفت و رتبه نخست بهترین برندهای گوشی چینی را به خود اختصاص داد. به زودی اخبار بسیار خوبی درمورد پرچمداران سال جاری هواوی به عنوان نمایندگان بهترین برندهای گوشی چینی منتشر خواهد شد. البته شایان ذکر است که در این بخش برند آنر را جزئی از کمپانی هواوی در نظر گرفته ایم.

بهترین برند های گوشی چینی

شیائومی، رتبه چهارم پرفروش ترین برندهای جهانی

کمپانی شیائومی را باید خاص ترین برند تکنولوژی در جهان دانست. این برند چینی در بخش موبایل توانسته شرایط خوبی را به دست آورد و خود را به عنوان رتبه دوم در بین بهترین برندهای گوشی چینی مطرح کند. شیائومی در سال های اخیر فروش بسیار خوبی را در آسیای شرقی به دست آورده است و در کشورهای اروپایی نیز با تاسیس فروشگاه هایی قصد دارد سهم بازار خود را افزایش دهد.

برند اوپو همچنان قدرتمند است

کمپانی اوپو نیز در آسیای شرقی بسیار پرطرفدار است. این برند پرفروش، چهارمین برند سال 2018 از نظر فروش گوشی های هوشمند به شمار می رود. برند Realme نیز زیر برند این کمپانی مشهور به حساب می آید و به زودی خود را در کنار بهترین برندهای گوشی چینی قرار خواهد داد. اوپو، یکی از دوست داشتنی ترین برندهای موبایل در سال های اخیر محسوب می شود. گوشی هوشمند اوپو فایندایکس با ظاهری زیبا، یکی از خاص ترین گوشی های سال 2018 جهان لقب گرفت.

ویوو؛ برندی پرفروش برای گوشی های میان رده

کمپانی ویوو پس از برند اوپو فروش بسیار خوبی دارد. این کمپانی چینی همواره مورد تایید کاربران قرار گرفته است، البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که این کمپانی، گوشی های گرانقیمت را روانه بازار فروش می کند اما به طور کلی این برند به گوشی های خوش قیمت شهرت دارد.

لنوو؛ برندی شناخته شده با فروش لپ تاپ

برند لنوو به عنوان پنجمین کمپانی در میان بهترین برندهای گوشی چینی قرار دارد. لنوو در سال های اخیر توانسته است رضایت کاربران خود را جلب کند و با عرضه گوشی های متنوع شرایط خوبی را به دست آورد. برند لنوو در سال های اخیر فروش و توسعه گوشی های هوشمند موتورولا را نیز بر عهده دارد.

زد تی ای؛ پرحاشیه در سال 2018بهترین برند های گوشی چینی زد تی ای؛ پرحاشیه در سال 2018

بدون شک پرحاشیه ترین برند در میان بهترین برندهای گوشی چینی این کمپانی چینی به حساب می آید. البته این موضوع را در نظر بگیرید که این برند در میان 10 کمپانی مشهور به شمار نمی رود. زد تی ای از نظر قدمت در کنار بهترین برندهای گوشی چینی قرار می گیرد و اگر قصد بررسی بهترین برندهای گوشی چینی را داشته باشیم، نمی توان از این برند یادی نکرد.

وان پلاس؛ برندی که به سراغ پرچمداران رفت

وان پلاس از نظر استراتژی در کنار بهترین برندهای گوشی چینی، شرایط خاصی را تجربه می کند. این برند که روزی زیر برند اوپو محسوب می شد، این روزها فروش بسیار خوبی را برای گوشی های پرچمدار خود تجربه می کند. تعداد گوشی های این برند هنوز به 10 عدد نمی رسد اما در حال حاضر یکی از بهترین برندهای گوشی چینی محسوب می شود.

پیش بینی می شود در سال های آینده بهترین برندهای گوشی چینی بتوانند درصد بیشتری را در میان برترین گوشی های موبایل به خود اختصاص دهند.

همانطور که در ابتدای مطلب بیان شد، بررسی بهترین برندهای گوشی چینی را با معیار فروش آنها اعلام کرده ایم. نظر شما در مورد بهترین برندهای گوشی چینی چیست؟ آیا علاوه بر برندهای یاد شده کمپانی خاصی را به عنوان یکی از بهترین برندهای گوشی چینی در جهان می شناسید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها