چگونه اکانت سروش را حذف کنیم؟

0
2202
چگونه اکانت سروش را حذف کنیم؟

سروش نام یک پیام رسان ایرانی است که کاری مشابه با دیگر نرم افزارها و پیام رسان های خارجی انجام می دهد و می تواند شما را با دوستانتان متصل نگهداشته و هر لحظه که بخواهید با این پیام رسان از آنها با خبر شوید. با این حال ممکن است به هر دلیلی بخواهید اکانت سروش خود را حذف کنید در زیر راهنمای انجام این کار به شما شرح داده می شود.

مزیت های استفاده از اکانت سروش

این پیام رسان ایرانی که با فیلتر شدن تلگرام به محبوبیت زیادی رسید، قابلیت گفتگوی متنی دو نفره یا گروهی، امکان ایجاد کانال، قابلیت برقراری تماس صوتی، قابلیت لایک کردن پست‌ مخاطبین، امکان ایجاد نظرسنجی، امکان اشتراک ‌گذاری ویدئو، عکس و استیکر و … را در اختیار کاربر قرار می دهد.

اما اخیرا با حاشیه هایی که برای این پیام رسان درست شد، برخی به دنبال حس بی اعتمادی خواستار پاک کردن اکانت خود در این پیام رسان شدند. اگر شما نیز در این پیام رسان اکانت دارید و می خواهید این کار را انجام دهید، مراحل زیر را دنبال کنید و به یاد داشته باشید با دیلیت این اکانت در هر زمان، تمام اطلاعات پیشین شما برای همیشه پاک می ‌شود و قابل بازیابی نخواهد بود و تمامی فایل های فضای ابری، کانال ها و گفتگوها نیز پاک می شوند.

مزیت های استفاده از اکانت سروش

حذف اکانت سروش دسکتاپ

خوب است بدانید که در نسخه دسکتاپ و ios این اپلیکیشن در حال حاضر امکان پاک کردن حساب کاربری وجود ندارد و اگر می خواهید این کار را انجام دهید باید از طریق گوشی و نسخه اندرویدی که ثبت نام کرده اید این کار را انجام دهید.

نسخه اندروید برای پاک کردن حساب کاربری در صفحه اصلي نرم‌افزار، قسمت بالا سمت راست منوي اصلي نرم‌افزار را بازکرده و گزینه تنظيمات را انتخاب کنيد. سپس وارد بخش حريم خصوصي شويد. منو گوشه سمت راست بالا را بازکنید و گزينه پاک کردن حساب کاربري را انتخاب نماييد.

حذف اکانت سروش دسکتاپ

حذف اکانت سروش در اندروید

  • ابتدا برنامه پیام رسان سروش را باز کنید .
  • روی سه خط بالای صفحه بزنید
  • وارد قسمت تنظیمات شوید.
  • اکنون گزینه ای به نام حریم خصوصی را می بینید.
  • سپس آیکون سه نقطه موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید.
  • گزینه پاک کردن حساب کاربری بزنید.
  • در انتها اطمینان خود از حذف اکانت سروش را اعلام کنید. برای این کار باید گزینه غیرفعال ‌سازی حساب را انتخاب کنید.
  • اکنون اکانت شما با موفقیت پاک شده است و اگر می خواهید از این برنامه استفاده کنید، مجددا باید آن را فعال کنید.

حذف اکانت سروش در اندروید

حذف اکانت سروش در ios

در گوشی های آیفون برای حذف اکانت سروش ظاهرا فعلا گزینه ای وجود ندارد و تنها باید از دستگاه log out کنید.

جهت جلوگیری از کلاه‌ برداری و مسائل امنیتی، می‌ بایست با دستگاه قبلی که در سروش اکانت ساخته بودید، اقدام به حذف اکانت نمایید، در غیر این صورت باید با دستگاه فعلی به مدت ۷۲ ساعت صبر کنید و سپس اقدام به حذف اکانت نمایید.
در نظر داشته باشید که پس از حذف اکانت اطلاعات قابل بازیابی نیست.

حذف اکانت سروش در ios

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها