راهکارهای مختلف خاموش کردن گوشی نوت 10 و 10 پلاس

1
10153
راهکارهای مختلف خاموش کردن گوشی نوت 10 و 10 پلاس

اگر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 و 10 پلاس را دارید، در می یابید که تنها روش سنتی با دکمه فیزیکی برای خاموش کردن گوشی شما مؤثر نیست. در عوض ، شما می توانید از ترکیب کلیدهای جدید استفاده کنید یا تنظیمات پیش فرض آن را تغییر دهید. در اینجا چگونگی انجام این کار یعنی خاموش کردن گوشی نوت 10 و 10 پلاس برای شما آورده شده است.

خاموش کردن گوشی با دکمه های فیزیکی

تقریباً در هر تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی دیگر، می توانید دستگاه را با فشار طولانی دکمه پاور روشن / خاموش کنید. این عمل به طور معمول منوی پاور را راه اندازی می کند که به شما امکان می دهد تلفن را خاموش کنید ، مجدداً آن را راه اندازی یا ری استارت کنید یا موارد دیگر. در پرچمداران جدید سامسونگ ، این کار را دستیار مجازی Bixby نیز می تواند انجام دهد. سامسونگ با گلکسی نوت 10 و 10 پلاس ترکیب کلیدی جدیدی را برای راه اندازی منوی پاور در اختیار علاقه مندان گذاشته است.

  • بنابراین به جای فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور (که سامسونگ آن را “کلید جانبی یا Side key” می نامد) ، باید چندین ثانیه دکمه های پاور و کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
  • وقتی منوی پاور روی صفحه ظاهر می شود، می توانید هر دو دکمه را رها کنید. اکنون تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که روی “Power off” ضربه بزنید و سپس گوشی نوت 10 یا 10 Plus سامسونگ شما خاموش می شود.

خاموش کردن گوشی با دکمه های فیزیکی

خاموش کردن با تغییر فشار دکمه جانبی

همانطور که در بالا گفته شد، سامسونگ به شما این امکان را می دهد رفتار پیش فرض برای فشار طولانی دکمه پاور را تغییر دهید. اگر ترجیح می دهید به جای راه اندازی Bixby مستقیماً وارد منوی پاور شوید، در اینجا می توانید نحوه تغییر آن را بخوانید.

  • ابتدا ، از بالای صفحه انگشت خود را به پایین بکشید تا سایه بان نوتیفیکیشن ها به شما نشان داده شود. بعد روی نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا منوی تنظیمات باز شود.
  • اکنون روی Advanced feature ضربه بزنید. این آیتم باید در نیمه پایینی لیست گزینه ها باشد.
  • قسمت side key را انتخاب کنید.
  • کنون می توانید رفتار پیش فرض دوبار فشار دادن دکمه پاور و همچنین آنچه در فشار و نگه داشتن طولانی دکمه اتفاق می افتد را تغییر دهید. شما می خواهید “power off menu” را از قسمت “press and hold” انتخاب کنید.
  • از طرف دیگر، می توانید به منوی دکمه Side با کشیدن روی سایه بان نوتیفیکیشن، ضربه زدن روی آیکون power و انتخاب “side key setting” دسترسی پیدا کنید. سپس می توانید “power off menu” را به عنوان اقدام در هنگام فشردن طولانی انتخاب کنید.

خاموش کردن با تغییر فشار دکمه جانبی

خاموش کردن از پانل تنظیمات سریع

گر نمی خواهید یا نمی توانید از دکمه های فیزیکی Galaxy Note 10 یا 10 Plus استفاده کنید تا گوشی را خاموش کنید ، سامسونگ میانبر منوی پاور را در قسمت سایه بانی نوتیفیکیشن ها قرار داده است.

  • برای دستیابی به آن ، از پایین صفحه گوشی بکشید تا سایه بان نوتیفیکیشن پایین بیاید. از آنجا ، روی نماد پاور در گوشه سمت راست و بالای دکمه چرخ دنده ضربه بزنید.
  • اکنون منوی پاور بارگیری می شود و گزینه های مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهد. برای خاموش کردن دستگاه ، روی “Power off” ضربه بزنید.

خاموش کردن از پانل تنظیمات سریع

خاموش کردن نوت 10 از طریق دستیار صوتی بیکسبی

برنامه دستیار صوتی سامسونگ در درجه اول برای دسترسی به عملکردهای تلفن بدون نیاز به لمس آن طراحی شده است. در این زمینه ، کمابیش بیکسبی مشابه دستیار و سیری است ، با یک تفاوت قابل توجه در دو مورد. دستورات صوتی زیر “Hi bixby” می توانند برنامه های سامسونگ و برنامه های شخص ثالث و حتی برخی از عملکردهای موجود در آن برنامه ها را فعال کنند. به عنوان مثال ، “ساعت و زنگ هشدار ساعت هشت صبح” امری کاملاً اساسی است که می تواند به راحتی آن را اداره کند.

اما برای روشن و خاموش کردن گوشی های نوت 10 و نوت 10 پلاس نیز می توانید از این دستیار کمک بخواهید و این کار را به آن واگذار کنید. در واقع آخرین گزینه این است که از دستیار مجازی سامسونگ یعنی Bixby ، بخواهید Samsung Galaxy گوشی نوت 10 یا نوت 10 پلاس شما را خاموش کند.

  • برای شروع ، باید بیکسبی را راه اندازی کنید. اگر رفتار پیش فرض فشار طولانی دکمه پاور را تغییر نداده اید ، می توانید این کار را برای پرورش دستیار صوتی انجام دهید. از آنجا به دستیار فرمان دهید و بگویید ، ” Turn off the phone” و باید بلافاصله گوشی شما خاموش شود.
  • همچنین می توانید با رفتن به سمت راست صفحه اصلی ، از طریق Bixby Home به دستیار مجازی دسترسی داشته باشید. در آنجا، می توانید بر روی نماد Bixby ضربه بزنید و سپس به آن بگویید “Turn off the phone”.

خاموش کردن نوت 10 از طریق دستیار صوتی بیکسبی

روشن کردن مجدد گوشی نوت 10 یا نوت 10 پلاس

خوشبختانه، سامسونگ چگونگی فعال  و روشن کردن Galaxy Note 10 یا 10 Plus را تغییر نداده است. تقریبا مانند تمام گوشی های هوشمند دیگر ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که دکمه پاور را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید. هنگامی که آرم سامسونگ روی صفحه ظاهر شد می توانید دکمه را رها کنید تا گوشی شما روشن شود و سیستم عامل اندروید آن بالا بیاید.

روشن کردن مجدد گوشی نوت 10 یا نوت 10 پلاس

اگر گوشی نوت 10 دارید، نظر شما در مورد ترفندهایی که در بالا شرح داده شده است ، چیست ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
heliya
heliya
4 سال پیش

awli bud tnx ????