خودروی جدید kode0 از فراری سبقت گرفت

0
1595

 

خودروی جدید kode0 از فراری سبقت گرفت|کالاسوداکالاسودا_خودروی جدید kode0  با طراحی منحصر به فرد و امکانات پیشرفته خود، رقبایی مثل فراری را از میدان به در کرد. این خودرو  به عنوان رقیبی حدی برای کمپانی های مشهور شناخته می شود .

ماشین بازها و به ویژه آن هایی که به خودروهای لوکس علاقه مندند، اغلب با نام هایی مثل فراری، بنز ، بی ام دبلیو و ..مواجه شده اند . نام هایی که هریک برای بالا بردن پرچم خودروسازان یک کشور کافی هستند.

اما هر از گاهی برخی کمپانی های دیگر هم هستند که با ارائه یک محصول منخصر به فرد موفق به مغلوب کردن بازار خودروسازی می شوند .

خودروی جدید kode0 از فراری سبقت گرفت|کالاسودابه نظر می رسد این روزها باید بیش از آنکه به دنبال نام خودروسازانی مثل بنز و بی ام دبلیو باشیم ، در قسمت جستجوی اینترنتی مطالب، نام kode0  را جستجو کنیم .

این خودروی اشرافی از یک موتور ۱۲ سیلندر با ۷۰۰ اسب بخار بهره می برد. و به همین دلیل است که شتابی خیره کننده دارد و با سرعتی ترین خوردوهای موجود در بازار رقابت می کند. دماغه کم ارتفاع و پشت کوتاه خودرو  شباهت زیادی خودروی لامبورگینی Countach دارد.. به نظر می رسد طراح این خودرو  از طرح اولیه فراری مودورو نیز الهام گرفته است.

موتور ۱۲ سیلندر و ۷۰۰ اسب بخار(۵۲۲ کیلووات برق)جزو برترین ویژگی های این خودرو محسوب می شود امل جالب است بدانید دنده خودرو دارای ۷ درجه سرعت مختلف خواهد بود.

خودروی جدید kode0 از فراری سبقت گرفت|کالاسوداطراح این خودرو را می توان یکی ازشناخته شده ترین طراحان نوآور در سراسر جهان دانست . وی در زمینه طراحی خودروهای دوست دار طبیعت نیز شهرت بسزایی دارد و پیش از این نیز نمونه هایی را برای فراری و شورلت طراحی کرده است.

اگر اهل نوستالژی بازی هستید یک خبر خوش برای شما این است که بدانید در طراحی خودروی ما ، عناصری نوستالژیک وجود دارد . برای مثال بخش هایی از ابرخودروهای مربوط به دهه ۱۹۷۰ میلادی را می توان در طراحی این خودرو نیز دید.

به نظر می رسد kode0 خودرویی قوی نیست ، بلکه صرفا برای مقاصد تزئینی و نمایشی ارائه شده است. اما در واقعیت یک ابرخودروی کامل است که قدرت رقابت با لامبورگینی و فراری را دارد.

هنوز قیمت دقیقی برای قروش این ماشین اعلام نشده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها