زوج انگلیسی و استفاده از ربات عکاس در جشن عروسی شان

0
408

یک زوج انگلیسی، اولین زوجی بودند که از یک ربات عکاس برای عکاسی جشن ازدواجشان استفاده کردند. برای این ربات که اوا نام دارد هم این اولین تجربه حرفه ای اش به عنوان یک عکاس بود.

اوا یک ربات انسان نماست که برای تعامل با میهمانان جشن عروسی طراحی شده . این ربات با بهره گیری از تکنولوژی تشخیص چهره، به سادگی چهره های میهمان را تشخیص می داد و در ادامه از آنها می پرسید که آیا دوست دارند که از آنها عکاسی شود یا خیر.

هرزمان که پاسخ میهمانان مثبت بود، این ربات عکاس از آنها عکاسی می کرد و می شد که عکس را در لحظه چاپ کرد و یا با بهره گیری از رابط بصری اوا در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

با وجودی که همیشه در جشنهای عروسی، همیشه عروس و داماد در کانون توجهات هستند؛ اما در این جشن عروسی، اوضاع به نحو دیگری پیش رفت و اوا ، ربات عکاس ، سوژه اصلی صحبتهای میهمانان بود. گری، داماد این مجلس دراین رابطه گفته:« این تجربه ای فوق العاده بود و میهمانان ما هنوز در مورد اوا صحبت می کنند. اوا نقل مجلس بود و واقعا میهمانان را تحت تاثیر قرار داد وبه نظر می رسد که عکسهای جشن عروسی ما کاملا متفاوت با عکسهای معمولی بود.»

رونمایی از اوا، ربات عکاس

دو ماه پیش بود که اوا درمراسمی رسمی معرفی شد؛ یک ربات انسان نما که در روز 7 آوریل و با حضور در اولین رویدادش، به عنوان ربات عکاس مشغول به کار شد. این ربات توسط کمپانی “سرویس رباتس” ساخته شده است.

مسئولان این کمپانی در صحبت هایی اعلام کردند که با وجود موفقیت ایده کابین های عکاسی که معمولا در جشن های عروسی به کار برده می شود، اینطور به نظر می رسد که مردم از این کابین ها خسته شده اند و به دنبال اقدامی خلاقانه هستند. یکی از مسئولان این کمپانی دراین باره گفته:« مردم چیزی جدید و به یادماندنی می خواهند که جشنهایشان متفاوت باشد. هیچ یک از میهمانان این جشن عروسی، هرگز اولین تجربه رویارویی شان با یک ربات عکاس را فراموش نخواهند کرد.»

با عکاسی اوا در این جشن عروسی، میهمانان با حسی روشن رو به آینده و یک عکس یادگاری از این جشن به منزل رفتند؛ به علاوه توانایی این ربات عکاس درحرکت کردن، باعث شد تا میهمانان مجبور نشوند که از روی صندلی هایشان بلند شده و یا به جایگاه ویژه ای بروند تا از آنها عکاسی شود.

سرویس رباتس در وب سایتش به این نکته اشاره کرده که ربات اوا برای پرکردن جای عکاسان حرفه ای سنتی طراحی نشده است و حتی در این جشن عروسی هم یک عکاس سنتی حضور داشته. هدف از ایجاد این ربات، درنظر داشتن آن به جای کابین های سنتی است که استفاده از آنها در جشن های عروسی در سالهای اخیر کاهش یافته.

به خدمت گرفتن یک عکاس حرفه ای به سبک سنتی درکنار رباتی مثل اوا، باعث می شود تا جشن ازدواج عروس و دامادها با ثبت تصاویری حرفه ای فرد عکاس در کنار تصاویر بامزه و ناگهانی ربات به یادماندنی تر شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها