سرویس ساده سازی شده هوش مصنوعی مایکروسافت چه مزایایی دارد؟

0
367
سرویس ساده سازی شده هوش مصنوعی مایکروسافت چه مزایایی دارد؟

اگر در پی ساخت برخی از مدل ها و ایجاد کردن آنها هستید، هنگام شروع این کار به این نتیجه می رسید که نیاز به کدنویسی دارید. اما اگر کدنویسی بلد نیستید، نگران نباشید، مایکروسافت روش های جدیدی برای شما دارد. این غول تکنولوژی سه سرویس جدید را در حال راه اندازی دارد که روند یادگیری ماشینی را ساده تر می کند. این سه روش شامل ابزاری است که به صورت اتوماتیک روند ایجاد مدل ها، رابط بصری برای ساخت، آموزش و استفاده از مدل ها را برای توسعه دهندگان پیشرفته ممکن می کند.

خدمات جدید هوش مصنوعی مایکروسافت

اگر به این کار علاقه مند شدید و به دنبال روند ساده تری از ایجاد تکنولوژی هستید، شانس استفاده از این ابزار یادگیری را دارید. ابزار هوش مصنوعی خودکار به دستیار صوتی Azure مایکروسافت مجهز شده است و تنها به کشیدن و رها کردن یا همان Drag and Drop متکی است. برای ایجاد یک مدل، شما فقط باید یک مجموعه داده را وارد کرده و سپس آنچه برای محافظت از داده ها ارزش دارد را به رابط کاربری بگویید. همه این کارها را می توانید بدون حتی یک خط کدنویسی انجام دهید.خدمات جدید هوش مصنوعی مایکروسافت

الگوریتم های جدید

همچنین الگوریتم های جدید و بهینه سازی هایی نیز وجود دارد که مدل های شما را دقیق تر می کند. بنابراین اگر کدنویسی بلد نیستید و احساس می کنید که این روند برای شما ناامید کننده است، نگران نباشید. مایکروسافت یادآور می شود که این سرویس “شفافیت کامل در الگوریتم ها را فراهم می کند، بنابراین توسعه دهندگان و دانشمندان می توانند ورود دستی اطلاعات و داده ها و کنترل روند را کنار بگذارند.

بنابراین اگر یک فرد بصری هستید و کدنویسی بلد نیستد، رابط  Azure Machine Learning Visual Interface همان چیزی است که ممکن است به دنبالش باشید. این در واقع بسیار شبیه به استودیو Azure ML است که کاربردی بودن خود را از دست نداده است.

رابط کاربری بصری جدید

رابط کاربری بصری جدید ML Studio با سرویس Azure Machine Learning برای ایجاد یک ترکیب بصری به شما کمک می کند که بتوانید هر چیزی را کدنویسی کرده و وارد مرحله تولید کنید. اگر احساس می کنید که این دو سرویس برای شما فرق زیادی دارند باید گفت که از هر دوی آنها می توانید به عنوان یک دستیار استفاده کنید. Azure Machine Learning Python SDK نیز می تواند در محیط های سازمانی که نیاز به امنیت بیشتری شوند مورد استفاده قرار گیرد.هوش مصنوعی مایکروسافت

بنابراین این رابط ها هم برای افراد مبتدی و توسعه دهندگان با تجربه تر اجازه می دهد تا در یک سیستم ساده کار کنند. این روند با تکنولوژی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، اینترنت اشیا و … ترکیب شده است. به نظر می رسد که مایکروسافت به دنبال راهی برای ساده کردن زندگی ماست بدون اینکه خللی در روند انجام شیوه یکسان کارها ایجاد کنید. نظر شما در مورد این سرویس جدید مایکروسافت چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها