اروپا زیر چرخ پرفروش ترین خودروی آمریکا ؛ عرضه تسلا مدل 3 در اروپا

0
348
اروپا زیر چرخ پرفروش ترین خودروی آمریکا ؛ عرضه تسلا مدل 3 در اروپا

پس از اینکه تسلا به مشتریانش در کشورهای رانندگی با فرمان چپ اجازه داد که از آخرین محصولات این شرکت استفاده کنند، تائید کرده است که به زودی محصولات خود را به سراسر قاره اروپا خواهد رساند. این شرکت در حال حاضر انتظار دارد که عرضه تسلا مدل 3 با باتری بورد بالا در این قاره را شروع کند.

واردات خودرو بدون نیاز به تائیدیه

تسلا گواهینامه ورود خودروی خود از اداره گمرگ هلندی RDW نیز دریافت کرده است. این موضوع اجازه می دهد تا این شرکت خودروساز بتواند اتومبیل های خود را در سراسر قاره بدون نیاز به تائید از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به فروش برساند.

این تائیدیه به تسلا اجازه می دهد که تغییرات مهمی در پیشنهاد خودروی خود به کشورهای اروپایی در رسیدن به سودآوری پایدار ایجاد کند. این شرکت اخیرا 7 درصد از کل نیروی کار خود را کاهش داده و همچنین برنامه های برگشت کالای مشتریان را دیگر اجرا نمی کند.

نظر ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا در نامه ای که هفته گذشته به کارمندان نوشت بیان کرد که حمل و نقل مدل 3 با قیمت های بالاتر در اروپا و آسیا در سه ماهه جاری اتفاق خواهد افتاد. او گفت: “امیدوارم این کار به ما اجازه دهد که باسختی، تلاش و شانس بالا، بتوانیم به اندک سود مورد نظر برسیم.” پرفروش ترین خودروی آمریکا

امکان سفارشی سازی

تسلا پیش از این برای اروپا برنامه داشت و نمایش خودروهای خود را در این قاره از نوامبر 2018 آغاز کرده بود. همچنین در این نمایشگاه ها برای مشتریان طرح سفارشی سازی را ارائه کرده بود. به این ترتیب که مشتریان می توانند محصول نهایی درخواستی خود را طبق امکانات و رنگ مور علاقه سفارش دهند و در نهایت قیمت نهایی با توجه به محصولی که آنها درخواست کرده اند به دستشان خواهد رسید.

بر اساس گزینه های موجود در استدیو طراحی سایت تسلا، این شرکت هم اکنون فقط پذیرای سفارشات مربوط به نسخه هایLong Range Battery  و  Performance مدل 3 است و مدل مقرون به صرفه تر خودرو برای سفارش قرار داده نشده است.

تسلا پر فروش ترین خودروی آمریکا شد

تسلا مدل3 اکنون به پرفروش ترین خودروی آمریکا تبدیل شده است و می خواهد این موفقیت را در اروپا نیز ادامه دهد. طبق آمار فروش این شرکت در سال2018، تسلا تاکنون نزدیک به 250 هزار دستگاه از خودروهایش رابه فروش رسانده که برابر است با کل خودروهای فروخته شده از ابتدای تاسیس این شرکت در سال2003 که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. از این رقم میزان 146 هزار دستگاه متعلق به خانواده مدل 3 است که این خودروی الکتریکی را تبدیل به پرفروش ترین خودروی تسلا در آمریکا کرده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها