گوشی های ضد آب سامسونگ در سال 2019

0
36710
گوشی های ضد آب سامسونگ در سال 2019

خرید گوشی ضد آب سامسونگ همواره یک انتخاب بسیار خوب برای کاربرانی محسوب می شود که قصد دارند یک گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب داشته باشند. به همین دلیل قصد داریم به معرفی بهترین گوشی های ضد آب سامسونگ موجود در بازار ایران بپردازیم.

در حال حاضر سامسونگ تعدادی گوشی هوشمند در بازار ایران دارد که بیشتر آنها پرچمداران این برند هستند. تمام گوشی های هوشمند مقاوم در برابر آب سامسونگ دارای استاندارد IP68 هستند. محصولات این برند به مدت 30 دقیقه و تا عمق 1.3 متری در برابر آب مقاوم هستند. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که این گوشی های هوشمند، استاندارد مقاومت در برابر آب را دارند اما امکان به مشکل برخوردن آنها نیز وجود دارد و نمی توان این دستگاه ها را به طور کامل ضد آب دانست.

گوشی های پرچمدار سری اس 10 سامسونگ در برابر آب مقاوم هستند

گوشی های پرچمدار سری اس 10 سامسونگ را باید جدیدترین گوشی های قدرتمند این برند محبوب دانست. سامسونگ در سال های اخیر گوشی های پرچمدار خود را با بالاترین مقاومت در برابر آب عرضه می کند و در این میان 4 گوشی هوشمند سری اس 10 نیز در برابر آب بالاتری مقاومت را دارند.برای پاسخ به سوال گوشی هوشمند S10e بخریم یا S9 Plus در این بخش کلیک کنید.

قدرتمندترین گوشی سامسونگ در برابر آب مقاوم است

قدرتمندترین گوشی هوشمند سامسونگ را باید یکی از بهترین گوشی های اندرویدی از همه نظر دانست، این گوشی هوشمند با پشتیبانی از اینترنت نسل 5 ام و همچنین دوربین قدرتمند به یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند این برند تبدیل شده است.

نسخه 5G گلکسی اس 10 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است و با پشتیبانی از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 6 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این گوشی هوشمند دارای 4 لنز دوربین اصلی است و لنز های 12، 12، 16 و سنسور ToF توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین ها در اختیار کاربران قرار دهد و در این گوشی هوشمند شاهد لنز ToFبرای دوربین سلفی هستیم.

مقاومت قدرتمند ترین گوشی سامسونگ در برابر آب

 

گلکسی اس 10 پلاس، پرچمدار جذاب سامسونگ

گلکسی اس 10 پلاس شرایط بسیار جالبی را در بازار جهانی دارد و اینگونه می توان آن را قدرتمند ترین گوشی سامسونگ معرفی کرد که در بیشتر بازارهای جهانی عرضه شده است. گلکسی اس 10 پلاس صفحه نمایش 6.4 اینچی دارد و از نسبت تصویر 19 به 9 بهره می برد. این گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش در کنار بهترین ها قرار دارد و شرایط خیره کننده رابرای کاربران فراهم می کند.

گلکسی اس 10 پلاس به عنوان یکی از گوشی های ضد آب شرایط بسیار جالبی دارد و از 4 لنز دوربین اصلی و همچنین دو لنز دوربین سلفی بهره می برد. این گوشی هوشمند قابلیت فیلم برداری اچ دی با نرخ 960 فریم بر ثانیه در اختیار شما قرار می دهد و توانسته شرایط بسیار خوبی را ایجاد کند.

اس 10 پلاس در نسخه های مختلفی روانه بازار می شود و قدرتمند ترین آن با رم 12 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی وارد بازار می شود.

بیشتر بخوانید : قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران

گلکسی اس 10 پلاس

 

گلکسی اس 10 سامسونگ، پرچمداری با جذاب ترین قابلیت ها

گلکسی اس 10 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی از پنل آمولد است، این گوشی هوشمند تراکم پیکسلی 550 دارد. گلکسی اس 10 مانند نسخه های گران قیمت تر با پردازنده اگزینوس 9820 یا اسنپدراگون 855 روانه بازار شده است و سامسونگ با عرضه این گوشی هوشمند توانست فروش خوبی را به دست آورد.

گلکسی اس 10 نیز از بالاترین استاندارد مقاومت در برابر آب بهره می برد و از استاندارد IP68 بهره می برد، این گوشی هوشمند با باتری 3400 میلی آمپری و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی یک انتخاب بسیار خوبی در این زمینه به شمار می رود.

گلکسی اس 10 سامسونگ

گلکسی  S10e، ارزان ترین پرچمدار ضد آب سامسونگ

گلکسی  S10e را می توان یکی از خاص ترین محصولات سامسونگ دانست، این گوشی هوشمند به نوعی یک پرچمدار مقرون به صرفه به شمار می رود و بهره مندی از پردازنده پرچمدار سامسونگ شرایط بسیار جالبی را برای کاربران مهیا می کند. این گوشی هوشمند برخلاف نسخه های دیگر دارای دو لنز دوربین اصلی است و این بار خبری از لنز های 3 یا 4 گانه نیست.

پرچمدار خوش قیمت سامسونگ در دو نسخه روانه بازار فروش می شود و ارزان ترین نسخه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت شرایط خوبی را متناسب رقبا در اختیار شما قرار می دهد.

بیشتر بخوانید : قیمت گوشی های سری A سامسونگ در بازار ایران

گلکسی  S10e

 

پرچمداران گلکسی نوت نیز در میان گوشی های ضد آب سامسونگ قرار دارند

در کنار گوشی های هوشمند سری اس سامسونگ که به عنوان یکی از سری های جذاب پرچمدار به شمار می رود، گوشی های هوشمند سری نوت نیز طرفداران بسیار زیادی دارند، این گوشی های هوشمند با استفاده از قلم مخصوص سامسونگ و همچنین سخت افزاری قدرتمند در سال های اخیر توانسته اند شرایط خیره کننده ای به دست آورند.

گلکسی نوت 10 سامسونگ، پرچمدار سامسونگ به زودی قدرتنمایی می کند

یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند نیمه دوم سال را باید گلکسی نوت 10 سامسونگ دانست، البته گلکسی نوت 10 در دو نسخه روانه بازار فروش می شود تا کاربران بتوانند بر اساس نیاز خود آن ها را انتخاب کنند.

پرچمداران جدید سامسونگ با بالاتری استاندارد مقاومت در برابر آب روانه بازار می شوند و بهره مندی از IP68 می تواند شرایط خوبی را برای این گوشی هوشمند در بخش مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ایجاد کند. در مورد این گوشی های هوشمند خبر زیادی منتشر نشده است و باید منتظر رونمایی این گوشی هوشمند در 7 آگوست باشیم.

گلکسی نوت 10 سامسونگ

 

گلکسی نوت 9، پرطرفدار ترین پرچمدار بازار

یکی از پرطرفداترین گوشی های هوشمندی که در بازار موجود است را باید گلکسی نوت 9 دانست. این گوشی هوشمند را باید نقطه ی شروعی برای پیشرفت قلم های پرچمدار سامسونگ دانست که از طریق بلوتوث قابلیت های جالبی دارد.

گوشی هوشمند نوت 9 سامسونگ صفحه نمایش 6.4 اینچی دارد و مطابق تمام پرچمداران سامسونگ از پنل آمولد برای این محصول استفاده شده است، ای گوشی هوشمند جذاب با پشتیبانی از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلکس 5 و نسبت تصویر 18.5 به 9 شرایط بسیار جالبی را در میان گوشی های هوشمند دارد.

در روزهایی که بریدگی صفحه نمایش طرفداران و منتقدان زیادی دارد این گوشی موبایل را بهترین انتخاب برای افرادی باید در نظر گرفت که علاقه ای به این ظاهر صفحه نمایش ندارند.

گلکسی نوت 9 دارای دو نوع پردازنده مانند تمام پرچمداران سامسونگ است و شاهد استفاده از پردازنده های 10 نانومتری اسنپدراگون 845 و همچنین اگزینوس 9810 هستیم. گلکسی نوت 9 در کنار پردازنده قدرتمند دوربین های باکیفتی دارد و این گوشی هوشمند توانسته با کسب امتیاز بسیار خوب در بخش دوربین سلفی DxOMark خود را به عنوان یکی از بهترین ها به ثبت رسانده است. گلکسی نوت 9 یکی از بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار سال جاری به شمار می رود که نقطه ضعف خاصی ندارد.

گلکسی نوت 9

 

گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 سامسونگ در کار گوشی های ضد آب

گوشی ضد آب گلکسی نوت 8 هنوز هم در کنار بهترین های اندروید قرار دارد، این گوشی هوشمند با پشتیبانی از قلم اس پن و همچنین صفحه نمایش بزرگ توانسته در میان بهترین محصولات قرار گیرد. این گوشی هوشمند با باتری 3300 میلی آمپری و همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 وات در کنار بهترین خرید ها قرار می گیرد.

پرچمدار دو سال پیش گوشی های هوشمند سری نوت سامسونگ با پشتیبانی از اسنپدراگون 835 و همچنین پردازنده اگزینوس 8895 توانسته از سال 2017 تاکنون شرایط جالب توجهی را برای کمپانی سامسونگ به دست آورد. پس از مشکلات به وجود آمده در مورد گلکسی نوت 6 سامسونگ دقت بسیار زیادی برای گوشی های هوشمند نوت خود قرار داد و توانست نگرانی ها در این زمینه را از بین ببرد. از این رو گلکسی نوت 7 توانست شرایط خوبی را ایجاد کند و نوت 8 نیز با بهره مندی از تجربه مناسب نسخه قبلی به بهبود شرایط خود پرداخت. گلکسی نوت 8 در سه نسخه روانه بازار شده است و هر سه نسخه با رم متفاوت و همچنین حافظه داخلی های متنوع در اختیار کاربران قرار گرفته اند.

گوشی هوشمند گلکسی نوت 8

 

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در لیست گوشی های ضد آب سامسونگ

در ابتدای بحث به بررسی پرچمداران سری اس 10 پرداختیم، حال قصد داریم به مرور نسخه های قدیمی تر بپردازیم، گوشی های هوشمند سری اس 9 و اس 9 پلاس نیز در کنار بهترین ها قرار گرفته اند، گلکسی اس 9 سامسونگ و نسخه پلاس در برخی از موارد با یکدیگر متفاوت هستند و اس 9 را باید آخرین پرچمدار سامسونگ با یک لنز دوربین نامید. این گوشی هوشمند از نظر ظاهری هنوز هم در کنار بهترین دستگاه ها قرار دارد و توانسته شرایط جذابی را به همراه آورد. اس 9 پلاس نیز با دو لنز دوربین اصلی و همچنین بهره مندی از پردازنده قدرتمند بسیار هیجان انگیز محسوب می شود.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس فروش بسیار خوبی را در سال اخیر کسب کرده و انتخاب خوبی برای کاربرانی خواهند بود که قصد خرید یک گوشی هوشمند تمام عیار را دارند.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

گلکسی A8 و A8 plus نسخه 2018

در کنار گوشی های پرچمدار، اگر قصد خرید یک گوشی ضد آب را دارید این گوشی های هوشمند یک خرید بسیار خوب محسوب خواهند شد. مدتی است که سامسونگ تمرکز زیادی روی گوشی های میان رده قرار داده، از این رو ویژگی بسیار خوبی را برای گوشی های میان رده خود در نظر گرفته است؛ یکی از این ویژگی ها در کنار پردازنده قدرتمند و دوربین عالی، مقاوم بودن آنها در برابر آب است که در این گوشی های میان رده مشاهده می کنیم.

کمپانی سامسونگ در سال 2018 با عرضه این دو گوشی موبایل میان رده هایی با این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داد و به نوعی این محصولات توانسته اند موفقیت زیادی به دست آورند.A8 سامسونگ از معدود گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2018 است که با رم 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

البته گوشی های هوشمند دیگری نظیر موبایل های سری A سامسونگ نسخه 2017 و گلکسی اس 8 نیز در برابر آب مقاوم هستند اما در بازار ایران کمتر موجود هستند و به نوعی آن ها را باید در کنار گوشی های قدیمی قرار داد.نظر شما در مورد برترین گوشی ضد آب سامسونگ چیست؟ آیا مقاوم بودن گوشی های سامسونگ را به عنوان یک معیار برای خرید خود در نظر می گیرید؟

گلکسی A8 و A8 plus نسخه 2018

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها